ABS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomgra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 15:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: tomgra » sob kwie 18, 2009 14:22

Panowie w ktorym miejscu jest bezpiecnik abs'u? Po podpieciu pod vag'a wywalilo mi taki sam blad jak djmike,

Address 03: ABS Brakes
Controller: 3A0 907 379 D
Component: ABS ITTAE 20 GI V00
Coding: 03704
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
16-00 - Signal Outside Specification



jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: jawor87 » ndz kwie 19, 2009 00:21

ja mam podobnie. Jechałem,raz mocniej hamowałem i lipa zaświecił się,ale po zgaszeniu silnika zgasła kontrolka,potem znów świeciła,przy ruszaniu biło mi w pedał,efekt taki jak przy szybszym ruszaniu z EDS i teraz już ciągle świeci i brak mam ABS-u. Sprawdzałem bezpieczniki pod deska w środku i spalony był!zmieniłem ale nadal jest lipa nic nie działa. Gdzie szukać problemu?


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz kwie 19, 2009 01:02

dlamnie pytanie typu co sie stalo bo swieci mi sie ABS,a autko niebylo pod vagiem to ...rostrzelac tylko za takie pytania :chytry:



tomgra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 15:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: tomgra » ndz kwie 19, 2009 10:47

duber pisze:dlamnie pytanie typu co sie stalo bo swieci mi sie ABS,a autko niebylo pod vagiem to ...rostrzelac tylko za takie pytania :chytry:
No mi wywaliło błąd, który opisałem na wcześniejszej stronie. Chciałem sprawdzić bezpieczniki tylko nie bardzo wiem które dokłanie i gdzie one się znajdują, zauważyłem, że przy zbiorniku cieczy chłodzącej jest taka mała skrzyneczka, a w niej TYLKO jeden bezpiecznik 20A, dodam że tam są mijsca na dwa bezpiecznikii czy czasem tego drugiego tam nie powinno być? Poniżej zdjęcie.

Obrazek

A to skrzynka bezpieczników, jeśli ktoś może mi wskazać który bezpiecznik/przekaźnik jest odpowiedzialny za ABS.

Obrazek



Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukasfenix » ndz kwie 19, 2009 11:08

tomgra pisze:przy zbiorniku cieczy chłodzącej jest taka mała skrzyneczka, a w niej TYLKO jeden bezpiecznik 20A, dodam że tam są mijsca na dwa bezpiecznikii czy czasem tego drugiego tam nie powinno być? Poniżej zdjęcie.
Ten bezpiecznik odpowiedzialny jest za klimę. Ma być tylko jeden 20A.

[ Dodano: 19 Kwi 2009 11:16 ]
tomgra pisze:jeśli ktoś może mi wskazać który bezpiecznik/przekaźnik jest odpowiedzialny za ABS.
Jak wyciągniesz z zaczepów skrzynkę bezpieczników, to tam dalej, głęboko i wysoko, prawie przy ścianie grodziowej będzie jeszcze jeden rząd przekaźników, to nie ten sam rząd co "nad skrzynką bezpieczników". Przekaźnik ABS ma numerek 78.



tomgra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 15:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: tomgra » ndz kwie 19, 2009 11:19

O wielkie dzięki, niestety pkt dać nie mogę bo to nie mój post. A jeszcze mi powiedz w jaki sposób mogę sprawdzić czy przekaźnik jest sprawny czy też nie?



Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukasfenix » ndz kwie 19, 2009 12:16

tomgra pisze:O wielkie dzięki, niestety pkt dać nie mogę bo to nie mój post.
Hehe, liczy się pomoc, a punkty są nieważne. :grin:
tomgra pisze:w jaki sposób mogę sprawdzić czy przekaźnik jest sprawny czy też nie?
Jak przekręcisz kluczyk od stacyjki to powinien cyknąć załączając układ.
Ale na 100% dowiesz się jak podmienisz ten przekaźnik z przekaźnikiem kumpla który ma ABS.

[ Dodano: 19 Kwi 2009 12:22 ]
tomgra pisze:1 Fault Found:
01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
16-00 - Signal Outside Specification
Niekoniecznie zaraz musi pompa siadać.
Pierwszy błąd może chodzi o sygnał obrotów wirnika pompy.
Drugi błąd zasilanie po 30 tzn. stały plus doprowadzony do sterownika ABS. Posprawdzaj zasilania i masy czy gdzieś się nie zasyfiło ( wtyczka do sterownika). Często z tych powodów wywala właśnie te 2 błędy.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 19, 2009 12:23 przez lukasfenix, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 349 gości