Ubywanie Płynu w Zbiorniczku Wyrównawczym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomciop1823
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt sty 20, 2009 19:24
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: tomciop1823 » wt sty 20, 2009 20:58

A tak ogólnie to sprawdz czy jak odkręcisz korek wlewu płynu chłodniczego (tylko ostrożnie!!) to podczas pracy auta widoczne są jakieś bąbelki w zbiorniczku (nie pomyl z przewodem powrotu i normalnym obiegiem)
No jeśli zaobserwuje takowe bobęlki to co to oznacza??



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » wt sty 20, 2009 21:00

Że ciśnienie z przez trafioną uszczelkę idzie ci do układu chłodzenia :)

[ Dodano: 20 Sty 2009 20:05 ]
sas_gti pisze:czyzaczek, a pofatygowałeś sie chociaz przeczytac pierwszego posta? w ktorym napisałem
Pewnie, jest w nim opisany problem, na który w drugim poście odpowiedziałeś :hmm:


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

tomciop1823
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt sty 20, 2009 19:24
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: tomciop1823 » wt sty 20, 2009 21:13

Aha... a Czy jeśli mi sie coś uszkodziło do tych mrozów np blok czy coś innego to też będą bąbęlki??



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » wt sty 20, 2009 21:18

też mogłoby tak być.......


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Post autor: jarkob » wt sty 20, 2009 22:30

Witam. U mnie cały płyn wyleciał !!!! Moje pytanie jest następujące: Czy mogę zalać tymczasowo układ chłodniczy wodą i tak przejechać 4 km do warsztatu?

Sam bym się tym zajął, ale jestem teraz w krk i pod blokiem tego nie naprawie więc muszę jechać do mechanika.
Ostatnio zmieniony wt sty 20, 2009 22:32 przez jarkob, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jakub.artur
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt sty 20, 2009 20:27
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: jakub.artur » wt sty 20, 2009 22:37

jarkob pisze:Witam. U mnie cały płyn wyleciał !!!! Moje pytanie jest następujące: Czy mogę zalać tymczasowo układ chłodniczy wodą i tak przejechać 4 km do warsztatu?

Sam bym się tym zajął, ale jestem teraz w krk i pod blokiem tego nie naprawie więc muszę jechać do mechanika.
TAK

[ Dodano: 20 Sty 2009 21:40 ]
tomciop1823 pisze:Witam Wszystkich . W ostatnim czasie zauwarzyłem ze w moim Golfe lV ubywają nie wielkie ilosci płynu w Zbiorniczku wyrównawczym lecz nie widać zadnych wycieków i zaczyna mnie to denerwować, Czym to moze być spowodowane? Chciałbym was proscić o rade i z góry dziekuje.
małe ilosci plynu zawsze znikaja w wyniku temperatur lecz jesli wieksze to juz albo wyciek albo uszczelka pod glowica , jesli na kurku wleu oleju jest biala mas to znaczy ze uszczelka a jesli jest czysta to wyciek :chytry:


Disel Best :)

jarkob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt paź 31, 2008 21:32
Lokalizacja: krosno/kraków

Post autor: jarkob » wt sty 20, 2009 22:54

Wydaje mi się że u mnie wyciek jest spowodowany przerwaniem jakiegoś węża, ponieważ wczoraj jechałem wyboistą droga polną i zahaczyłem przodem o ziemie. Może w wyniku tego dolny wąż się przerwał. Teraz mogę gdybać mam nadzieje że to nic poważnego bo studencka kieszeń tego nie wytrzyma.



Walek240
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sty 17, 2009 23:35
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Walek240 » śr sty 21, 2009 00:06

W niektórych przypadkach uszkodzenia uszczelki pod głowicą ciśnienie z cylindrów dostaje się do układu chłodzenia (tak to można po krótce wytłumaczyć) i szukając najprostszej drogi ucieczki uwalnia się właśnie do zbiorniczka wyrównawczego. Zdażają się także pęknięcia węży itp. Ale bez obawy zwracaj uwagę na poziom płynu jak ktoś już wyżej napisał. Pozdrawiam.



1711marcin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt sty 20, 2009 13:51
Lokalizacja: tychy

Post autor: 1711marcin » śr sty 21, 2009 00:59

mialem podobny problem do twojego. w moim wykryto wyciek kolo termostatu. pod wszystkimi plastikami nikt tego nie widzial dopiero gdzies przypadkiem na kanale ktos zauwazyl zaschniety plyn. i tam ubywalo kropelkami



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr sty 21, 2009 01:24

małe ilosci plynu zawsze znikaja w wyniku temperatur
znikanie dzięki temperaturze jest ciekawą toerią, moze coś więcej na ten temat? :bajer:
A tak poważnie to w ten sposób mozna sobie tłumaczyć małe nieszczelnosci układu.
A najczęściej sie potem okazuje ze np
1711marcin pisze:nikt tego nie widzial dopiero gdzies przypadkiem na kanale ktos zauwazyl zaschniety plyn. i tam ubywalo kropelkami
no wiec cudów nie ma, płyn nie znika. Szczelny układ nie wymaga dolewania płynu między wymianami. Sam jeżdzę dwoma takimi autami i nikt mi nie wmówi że płyn zawsze ma znikać... :helm:
Ostatnio zmieniony śr sty 21, 2009 01:25 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 335 gości