Strona 2 z 2

: śr sty 14, 2009 15:33
autor: mkbombel
hmm dobrae sobie ale gdzie szukac przyczyn tak duzego spalania masz moze jakies pomysly :chytry:

: śr sty 14, 2009 15:41
autor: dziejo
mkbombel pisze:hmm dobrae sobie ale gdzie szukac przyczyn tak duzego spalania masz moze jakies pomysly
owszem jak wyeliminujesz ten problem z którym sie tu zwróciłeś
czyli sparwny termostat w 100%
w zsadzie nic nie piszezs czy oprócz termostatu sprawdzałeś jeszcze jakieś elmenty
:bajer:

: śr sty 14, 2009 16:30
autor: Szosownik
Marek 2907 walczył z dużym spalaniem.Wymieniał wszystko po kolei co tylko mogło mieć związek ze spalaniem.Władował kasy co nie miara i niestety musiał sprzedać Golfiacza

: śr sty 14, 2009 16:37
autor: mkbombel
mysle ze pojade z nim na komputer moze tam mi cos pomoga moze wyjdzie czarno na bialym :bajer:

[ Dodano: 14 Sty 2009 15:48 ]
jak myslicie pokaze co tam jest grane ?? podpowiedzcie mi :grin:

: śr sty 14, 2009 22:20
autor: LASOT-A
Czarno na białym to jest - WYMIEŃ TERMOSTAT ! :bigok:

: śr sty 14, 2009 22:27
autor: mkbombel
termostat juz wymienilem na verneta i jest ok trzyma jakies 90 ale nie bardzo wiem po jakim czasie powinien zlapac to 90 stopni mi lapie po przejechaniu jakis 6-7km czy to jest dobrze czyjeszcze za slabo ?? :blush:

: śr sty 14, 2009 22:38
autor: Eso
jest dobrze. Przedchwila bylem u kumpla na VAG-u i sprawdzilem wszystko. Lambde mam sprawna. do wymiany termostat i wtyczka do czujnika temperatury bo troche jest uszkodzona ale dziala. na VAG-u po przejechaniu 6 km pokazalo 55 stopni.

: pn sty 19, 2009 13:04
autor: carrion
Kurde, też mam termostat do wymiany, ale bez kanału to się raczej nie uda, prawda?

: pn sty 19, 2009 13:05
autor: Eso
Najpierw podaj jaki masz silnik?

: pn sty 19, 2009 13:08
autor: carrion
2.0 8V o oznaczeniu 2E. W stopce mam info.

: pn sty 19, 2009 13:11
autor: kemizo67
mkbombel pisze:hmm dobrae sobie ale gdzie szukac przyczyn tak duzego spalania masz moze jakies pomysly :chytry:
ciężka noga, jazda na krótkich odcinkach, sonda lambda zwiększa zużycie 10%-20%, praca nie na wszystkich garach, słabe sprężanie