Strona 2 z 3

: wt mar 24, 2009 22:41
autor: pamor
Witam ponownie.
Dziś wymieniłem kostkę elektryczną stacyjki (po wcześniejszej wymianie przekaźnika, który był dobry) i dopiero to pomogło. Po rozebraniu kostki zauważyłem, że była tam pęknięta jedna ze sprężynek i to ona była powodem rozłączania napięcia. Dziękuję wszystkim za pomoc. Zamieszczam odnośnik do zdjęcia w/w szczegółu:
Kostka stacyjki
+++++++++++++++++++++++++++
Dodam jeszcze, że gaśnięcie silnika było niezależne od tego czy jeździłem na benzynie czy na gazie.

: wt mar 24, 2009 23:42
autor: tympy mechanik
ja w moim abs miałem też taki problem i sie okazało że nie żaden czujnik nie nic poważnego tylko po prostu urwał się kabelek przy samej wtyczce w tej gumce tak ze nie było widać usterki wiec proponuje sprawdzić wszystkie wtyczki tylko dokładnie ściągając te gumki osłonowe może to będzie ten problem i daj znać jak sprawdzisz
te nasze golfy są już leciwe wiec to sie tam po woli łamie i stad te problemy ostatnio od sondy mi sie ułamały :bajer:

: czw mar 26, 2009 14:23
autor: jawor87
Witam.juz zwracałem się Tutaj z tym problemem....mianowicie też mi gaśnie auto,ostatnio coraz częsciej:( Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania,gdzie kilkadziesiąt metrów przed światłami wrzucam luz potrafi zgasnąć z tym że jak gaśnie kontrolki sie świecą!Ma czasem też tak jak
specjalnie podczas jazdy wcisnę sprzęgło i dodam gazu do np. 6000obr/min potrafi zgasnąć,a
czasem nie,co najdziwniejsze! Po zgaśnięciu silnika pali od strzału. Kostke stacyjki miałem zmienianą,czujnik Halla pare miesięcy temu też.
Pomocy

: czw mar 26, 2009 15:34
autor: Radek90
witam to samo robi mi sie od wczoraj! tylko ze mi jak otworzyłem maskę to jeszcze wode w zbiorniczku podniosło a jak odkrecilem korek to mi duzo wody wywalilo a potem ja zassało. tem byla normalna.jak dodaję gazu to zasysa mi wodę ze zbiorniczka i puszcza.myslalem ze to uszczelka pod glowica mi poszla ale olej jest bez sladow wody i woda tez bez sladu oleju. dzis bylem u swojego mechanika i sprawdzil auto i twierdzi ze uszczelka jest ok. a to ze wode mi wywalilo to moze sie zbyt zagrzal i pompa mogla cos zaszwankowac. jutro ma wymienic czujnik halla bo twierdzi ze to to. co mysdlicie o tej uszczelce?????????

: czw mar 26, 2009 20:43
autor: jawor87
i co....pomoże ktoś....z tym co się dzieje u mnie!!! :chytry:

: czw mar 26, 2009 20:54
autor: kasztan_TDI
moj kolega miał to samo od alarmu.... ale pisaleś ze nie posiadasz hmm.. ale roczniki od 95 chyba posiadaly immo ?

: czw mar 26, 2009 22:07
autor: jawor87
alarm mam...

: ndz mar 29, 2009 07:57
autor: Radek90
ja jestem po wymianie halla i robi mi się to samo!!!!!! :grrr: gadalem ze znajomym mechanikiem to mowil ze to moze byc wina pompy. czy to mozliwe??

[ Dodano: 29 Mar 2009 07:59 ]
mam mk 3 1,6 ABU

[ Dodano: 29 Mar 2009 09:40 ]
a gdzie jest ten przekażnik nr30 czy 109 bo pod kierownicą go nie mam bo teraz sprawdzałem??

: ndz mar 29, 2009 14:18
autor: krzaś
Radek90 pisze:a gdzie jest ten przekażnik nr30 czy 109 bo pod kierownicą go nie mam bo teraz sprawdzałem??
Jest on w miejscu R3, Czyli w pierwszym rzędzie przekazników licząc od góry, trzeci od lewej strony.

: ndz mar 29, 2009 15:42
autor: n0th
krzaś pisze:Powymieniajcie przekażnik nr. 30 (jest on w miejscu R3) Jest on od sterowania silnikiem. Przegrzewają sie i rozłączają główne napięcie do silnika.

Pozdro Krzaś
Gdzie szukać tego przekaźnika?

: ndz mar 29, 2009 23:18
autor: krzaś
n0th pisze:Gdzie szukać tego przekaźnika?
w skrzynce z bezpiecznikami.
Jest on w miejscu R3, Czyli w pierwszym rzędzie przekazników licząc od góry, trzeci od lewej strony.

: pn mar 30, 2009 08:07
autor: Radek90
Dziś znowu jade do mechanika jak mi zrobi to dam znać.

[ Dodano: 03 Kwi 2009 18:08 ]
Mechanior wymienił mi pompę paliwa i jak narazie działa normalnie a wczesnie bardzo czesto gasł bez ostrzezenia. problem znikł.

: pn kwie 27, 2009 14:41
autor: mgutek
u mnie podobny problem się nasila, a mianowicie po przejechaniu kilku km i lekkim rozgrzaniu się silnika gaśnie zarówno podczas jazdy na biegu czy dojeżdżaniu na luzie do skrzyżowania. Po zgaśnięciu nie zapalają się kontrolki od zasilania i oleju, a deska, światła, nadmuch działa.

Do niedawna było tak, że od razu odpalał a teraz załapie za 3-7 razem i czuć benzynę tak jak by go zalewało. Po zgaszeniu rozgrzanego silnika kluczykiem również nie łapie od razu.

Co to może być?

: pn kwie 27, 2009 22:59
autor: tympy mechanik
u mnie podobny problem się nasila, a mianowicie po przejechaniu kilku km i lekkim rozgrzaniu się silnika gaśnie zarówno podczas jazdy na biegu czy dojeżdżaniu na luzie do skrzyżowania. Po zgaśnięciu nie zapalają się kontrolki od zasilania i oleju, a deska, światła, nadmuch działa.

Do niedawna było tak, że od razu odpalał a teraz załapie za 3-7 razem i czuć benzynę tak jak by go zalewało. Po zgaszeniu rozgrzanego silnika kluczykiem również nie łapie od razu.

Co to może być?
w tym przypadku stawiam na kostke stacyjki dziś robiłem mk2 z takim problemem tylko ze nie działały światła i nawiew było na odwrót po wymianie kostki jest już ok koszt kostki 22 zł :bigok: