Strona 2 z 2

: pn sty 12, 2009 21:26
autor: Viriss
Własnie sprawdzałem i wyglada to tak jak by ten ząbek na lewarku mijał sie z płytką ale skoro to mocowanie lewarka to na oko jaki jest koszt naprawy ?

: pn sty 12, 2009 21:26
autor: Viriss
Własnie sprawdzałem i wyglada to tak jak by ten ząbek na lewarku mijał sie z płytką ale skoro to mocowanie lewarka to na oko jaki jest koszt naprawy ?

: pn sty 12, 2009 22:26
autor: lipass
a czy w przypadku nagłej niemożliwości wrzucenia praktycznie żadnego biegu poza 3 i 4 to ta sama część jest za to odpowiedzialna?

: wt sty 13, 2009 12:28
autor: sas_gti
tzn ona przekazuje ruch dźwigni również przy wrzucaniu tych biegów ale nikt nie bedzie strzelał czy u ciebie jest to powodem. Raczej nie. Prędzej sama skrzynia. Mechanizm trzeba przejrzec cały żeby stwierdzicczy może on powodować problemy
Viriss pisze:wyglada to tak jak by ten ząbek na lewarku mijał sie z płytką ale skoro to mocowanie lewarka
zgadza sie, lewarek opadł na mocowaniu dlatego nie trafia ząbek w płytkę. Wymien mocowanie i lewarek sie podniesie i bedzie działać.
Wymiana to robota dla tłumikarza.