Strona 2 z 2

: wt sty 13, 2009 16:38
autor: Alva
TOMMy_VW pisze:Ja po przejechaniu 3 KM mam już 90 stopni i cieplutko w aucie
też tak mam, ale.... najpierw na postoju silnik pracuje sobie dopóki nie wejdzie na białe pole (tak do połowy), a to trwa jakieś 10 minut, szczególnie o 5 rano :) dojazd do pracy drugie tyle... termostat nowy i sprawny

: wt sty 13, 2009 18:37
autor: piertn
TOMMy_VW, potwierdzam jego wersję.
Od niedawna mam drugą trójkę z 1.8 90km i mam podobnie.
Tzn. odpalę i jadę do najbliższego miasta które jest oddalone o 7,5km ode mnie to po przejechaniu 4 kilometrów na kontrolce od temperatury cieczy chłodzącej mam równe 90stopni.


Wiem że jesteście nastawieni na to sceptycznie bo i ta byłem tak nastawiony gdy miałem 1 Mk3 z takim samym silnikiem tam potrzebował około 10-12km żeby dojść do 90stopni.

Dodam iż moje autko także stoi w garażu i około 2 minut chodzi zanim się garaż pozamyka.

Podsumowując czyli 2 minuty pracy na postoju i jedziemy, normalna jazda przeważnie w granicach 2-3 tyś obrotów.

: czw sty 15, 2009 11:20
autor: doktored
piertn pisze:po przejechaniu 4 kilometrów na kontrolce od temperatury cieczy chłodzącej mam równe 90stopni.
No dobra mozliwe ze tak jest, a jak wam sie wydaje olej po jakim czasie powinien miec te 90 stopni i czy w zimi sie to w ogole tak szybko uzyskuje jak wskoczysz do zimnego jedziesz jakies max 7 km i postuj pozniej znowu do zimnego i powrot