Strona 2 z 2

: ndz sty 11, 2009 15:24
autor: 2RaZ
prosze cie, napisales tak:
jest napisane że do wspomy więc nie mów że miałem zalany płyn typowy od skrzyni biegów

Jest napisane ze do skrzyn biegów. chyba wczesniej zle przeczytales.

: ndz sty 11, 2009 15:30
autor: Szosownik
2RaZ pisze:Jest napisane ze do skrzyn biegów
jest napisane że nie tylko do skrzyń biegów
przyjmijmy że jest do wszystkiego i zakończmy ten temat :pub:

: ndz sty 11, 2009 15:46
autor: 2RaZ
spoko wariat :smoke:

: ndz sty 11, 2009 21:03
autor: Dedi_S
Kolego 2RaZ, i thebishop, poczytajcie trochę i zaciągnijcie troszkę informacji zanim palniecie jeszcze parę głupot. Rodzaj zastosowanego oleju zależy od rodzaju pompy. W większości Mk3 jest pompa ZF (ale nie we wszystkich) a w nim ma być ATF i basta, nie ważne jakiego koloru, bo to się może nie zgadzać. Akurat z FEBI to jest żółty Dextron II. O oleju więcej tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181352 . Jednak to nie rozwiązuje problemu kolegi. Spróbuj pokręcić kołami w miejscu i zobaczyć czy coś zostało na ziemi.

: czw sty 15, 2009 22:34
autor: Grzesku
Czy maglownica z golfa gti USa będzie pasowała do mojego gti ? Na tej maglownicy jest znaczek USA :)

: pt sty 16, 2009 07:32
autor: martinez.szarek
jeśli to maglownica to powinieneś mieć wyciek w okolicy półosi "blisko koła" w golfie na potęgę gniją stalowe przewody od wspomagania jako że sa narazone na wodę szczególnie ten wprost pod zderzakiem....miałem dziurę. Maglownice wymieniałem 2 miesiące temu koszt = urzywana z gwarancją 250 zł najlepiej mieć starą na wzór bo było kilka innych więc żeby nie strzelić babola, potem wymiana w własnym zakresie, owszem jest troche rozkręcania ale mi i bratu zajęło to ok 1,5 godziny - oczywiście zamontowanie :-) i cały koszt to 250 zł przekładnia + nowy płyn Febi zielony dobrany przez pana w sklepie z katalogu. pozdr