Strona 2 z 2

: wt wrz 20, 2005 19:52
autor: Corvax
wolf243 pisze:Zamierzam sobie kupić interfejs diagnostyczny. Czy istnieje możliwość przeprowadzenia takiego testu dynamicznego we własnym zakresie ?? Czy też też wymaga to jakiegoś specjalistycznego przeszkolenia ??

mozna, ale do analizy danych przyda sie sporo wiedzy... jak widać na powyzszych przykładach komp to nie wszystko....

: śr wrz 21, 2005 09:11
autor: ćwikła
u mnie praktycznie zero kopcenia...rzy odpalaniu prawie nie puszcza rzadnego dymku....tylko jak chodzi zimny to jest delikatny siwy dymek z rury...pali na dotyk..no wiec bede musiał przejechac sie na kompa bo zyc mi to nie daje

: czw wrz 22, 2005 09:17
autor: nefal
wolf243 pisze:Zamierzam sobie kupić interfejs diagnostyczny.
oooo! Ciekawe! Rozumiem że masz kompa i odpowiednią wtyczkę, a teraz poterzebujesz tylko softu? Ile kosztuje taki interfejs? I jak to można załatwić, kupić?

Mieszkam w takiej dziurze że ciężko tutaj o mechanika z kompem... a o dobrym mechaniku to mozna tylko pomażyć :wink:

Interfejs to

: czw wrz 22, 2005 09:29
autor: Razal
kabel łączący kompa z gniazdem diagnostycznym w samochodzie. Jak poszukasz to znajdziesz taki kabel bez problemu na allegro (kiedyś widziałem za ok. 50PLN). Musisz mieć odpowiedni komputer najlepiej notebook z odpowiednim oprogramowaniem (VAG)(o odpowiednich parametrach, żeby oprogramowanie chodziło) i poznać trochę kodów błędów, bo na początek to możesz się wystraszyć jak zobaczysz wydruki :hmm:

Ale wszystko jest dla ludzi........

Corvax napisał: "mozna, ale do analizy danych przyda sie sporo wiedzy... jak widać na powyzszych przykładach komp to nie wszystko...." - PRAWDA !!

Pozdroooooo.....

: czw wrz 22, 2005 20:26
autor: nefal
No tak, racja...

50 zl za kabel to nie dużo... Ciekawe czy soft, VAG mozna gdzieś zassać? Jak tak to warto zainwstowac te troche gotówki żeby chociaż zobaczyc jak to wygląda.

Pozdrawiam!

Zassać napewno się da....

: czw wrz 22, 2005 22:11
autor: Razal
Też przymierzam się do zakupu kompa przenośnego a wtedy z czystej ciekawości zapodam kabel z gniazdem diagnostycznym + soft. i zobaczymy jak to wygląda :hmm:


Ja tam nie nażekam na autko więc powinno być wszstko OK

Pozdroooooooooo

: wt wrz 27, 2005 16:30
autor: kupszczelisty
Panowie mam do was sprawe chodzi o to że mój mk3 tdi na niskich obrotach szarpie tzn. nierówno pracuje silnik i auto takjakby się trzęsło, jak auto zapalam to kopci i jak mocno przegazuje, ale jak już właczy się sprężara to jest wszystko ok. Nie wiem czego to wina wtryski czy co? pomocy

: wt wrz 27, 2005 23:01
autor: Corvax
moze wtryski leją (kopcenie), może nieszczelność w dolocie (kopcenie), może nastawnik pompy (szarpanie), może przestawiany rozrząd (kopcenie i szarpanie) może.....


zamiast zgadywać proponuje auto zdiagnozować.... a przegazowywanie na zimnym silniku auta z turbiną spowoduje dodatkowe kłopoty.

: śr wrz 28, 2005 17:07
autor: kupszczelisty
w katowicach kto mi może zdiagnozować ten silnik?

: śr wrz 28, 2005 20:01
autor: figurel
nefal pisze:Ciekawe czy soft, VAG mozna gdzieś zassać?
Na początek wystarczy darmowa wersja VAG 1.05 ze strony http://polskivag.obd2.pl
kupszczelisty pisze:
w katowicach kto mi może zdiagnozować ten silnik?
Aligator, http://www.tdi-tuning.pl/kontakt_katowice.htm

: śr paź 05, 2005 00:36
autor: pakep
kupszczelisty pisze:Panowie mam do was sprawe chodzi o to że mój mk3 tdi na niskich obrotach szarpie tzn. nierówno pracuje silnik i auto takjakby się trzęsło, jak auto zapalam to kopci i jak mocno przegazuje, ale jak już właczy się sprężara to jest wszystko ok. Nie wiem czego to wina wtryski czy co? pomocy
Mialem podobnie. Poszla mi hydraulika zaworow. Ale chlopaki maja racje. Najpierw diagnostyka. Chociaz nie wszystko musi wyjsc, ale to podstawa. A potem inne sposoby. Powodzenia