Strona 2 z 2

: pt sty 09, 2009 18:28
autor: miś fazi
MK3 1,8 ABS , był produkowany do bodajże 1995 roku potem weszły silniki ADZ , prawie identyczne

[ Dodano: 09 Sty 2009 17:30 ]
chcąc dokładnie zmierzyc rezystencje czujników to je wyciąg , i w wodzie podgrzewaj , tylko potrzeba termometru i omomierza

: pt sty 09, 2009 18:36
autor: adie1989
robiłem tak niby zgadzja sie te wartosci z tabelka ale co do termometru nie mam przekonania czy dobzre wskazywał takze nie jest to zbyt wiarygodne doswiadzczenie no a na co wam to wyglda bardziiej na czujnik czy ba termostat bo jesli to czujnik to kupie drozszy widzłem na stronie sklepu inter cars sa czujniki hella za ok 100 zł moze on pomoze

: pt sty 09, 2009 18:38
autor: mate64
miś fazi pisze:Który czujnik wymieniałeś bo masz w tym silniku na króćcu trzy: czerwony, czarny i niebieski? w tym silniku powinien być tylko jeden z czterema kabelkami
hmmmm no teraz juz pewny nie jestem, ale wydawało mi sie że trzy. :grin:

: pt sty 09, 2009 18:40
autor: miś fazi
wymień lepiej termostat , bo jak masz duży obieg chłodzenia , to teraz przy takim mrozie wahania temperatury na wskazniku na pewno będą większe niż przy dobrym termostacie

: pt sty 09, 2009 18:40
autor: mate64
adie1989 pisze:ah przeopraszam zaponiałem dodoac ze mam cordobe 1.8 94r ale silnik golfa wpsiałem poprostu mk3
Eno kolego nie dobrze, to może zmieniać postać sprawy, w cordobie możesz mieć zegary do których jest potrzebny zupełnie inny czujnik niz do golfa. :crazy:

[ Dodano: 09 Sty 2009 17:42 ]
adie1989 pisze:robiłem tak niby zgadzja sie te wartosci z tabelka ale co do termometru nie mam przekonania czy dobzre wskazywał takze nie jest to zbyt wiarygodne doswiadzczenie no a na co wam to wyglda bardziiej na czujnik czy ba termostat bo jesli to czujnik to kupie drozszy widzłem na stronie sklepu inter cars sa czujniki hella za ok 100 zł moze on pomoze
Jeśli latem wskazania były dobre i zakładam że z termostatem jest wszystko OK skoro węże nie są oba gorące i masz ciepło w aucie to wydasz pieniądze a efekt będzie taki sam jak wcześniej.

: pt sty 09, 2009 18:51
autor: adie1989
w lato wąłsnie tak samo wskazywał wskaznik moze trosze wyzej sie podnosił tak poza biała kreske nie wychodził przy jezdzie oczywiscie

: pt sty 09, 2009 19:01
autor: miś fazi
wymień kolego termostat , koszt niewielki , a co do jednego będziesz miał pewność że jest ok

: pt sty 09, 2009 19:04
autor: adie1989
mhm termostat to słyszłem ze najlepszy wahler a dostane go na allegro czy moze w jakim sklepie internetowym ??

: pt sty 09, 2009 19:04
autor: mate64
Dokładnie jak ci miś fazi pisze.

: pt sty 09, 2009 19:13
autor: adie1989
ok to dzieki za wszeklkie posty jak na razie postarm sie wymienic termostat tylko grzebania bedzie z pompa do wspomagania

: pt sty 09, 2009 22:30
autor: damian.banan1
witam! w moim golfie posiadam taki sam silnik ABS 1.8 i właśnie wróciłem z garażu a pofatygowałem sie tam żeby sprawdzić jaki kolor ma czujnik o którym mowa i okazało się ze jest koloru CZARNEGO - a jeśli chodzi o Twój problem to mysle że masz cos z termostatem - wskazania na poszczególnych czujnikach temperatury są właściwe najprawdopodobniej termostat otwiera się kiedy chce i co za tym idzie miesza wode tą ciepłą z małego obiegu z tą zimną z dużego i stąd te duże skoki temp na postoju czy tez podczas jazdy na Twoim miejscu dałbym sobie spokój z tym czujnikiem temperatury i założył ten który miałeś do tej pory a uwage skupił na termostacie - "miś fazi" ma tu troche racji czujnik temp i czujnik włączenia wentylatora nie mają nic wspulnego ze sobą - bo żeby wentylator zaczął działać musi pójść ciepła woda na duży obieg a duży obieg z kolei otwiera sie tylko wtedy gdy mamy sprawny termostat a ten powinien otwierać sie przy temp 90 stopni C

: sob sty 10, 2009 20:36
autor: adie1989
mhm no jednak ten termostat ok zobacze jak zmienie i wam powiem :P dzieki za posty

[ Dodano: 22 Lut 2009 17:23 ]
jednak termostat dziekuje za posty :P

[ Dodano: 25 Lut 2009 18:42 ]
mam jeszce jedno pytanko odnosnie termostatu czy mógł po wymiane wiecej palic czy to jest nie mozliwe ???