Strona 2 z 2

: pt sty 09, 2009 15:13
autor: T.O.B.I.
sprawdź jeszcze podstawę pod wtryskiem (lewe powietrze, możesz ponaginać mocno podczas pracy silnika za ten plastik nad wtryskiem, ten do którego rura od filtra powietrza dochodzi), silniczek krokowy jest do ustalania wolnych obrotów (żeby silnik nie gasł) ale te rzeczy które wcześniej wymieniałem mogą mu skutecznie utrudniać pracę

: pt sty 09, 2009 20:31
autor: Bond29
Ale powiedz mi jedno gdy ten silniczek normalnie sie wysuwa i wsuwa to znaczy że jest sprawny bo on normalnie reaguje na ruchy prepustnicy a z tom pokrywom to sprwdze bo ma już dość tym mechaników którzy tylko biorom kase praktycznie za Free

: pt sty 09, 2009 21:45
autor: Eso
Tez jestem posiadaczem tego modeli:) i Niestety nie jestes sam bo mam tez ten sam prob lem ;/

: pt sty 09, 2009 22:49
autor: Bond29
i jak kolego uporałes się z tym problemem bo ja walcze ale niemoge dać rade a powiedz mi jedno też ci zaczoł palić więcej golfik i jaki masz tam silniczek bo ja 1,6 i pali 12 l po mieście

: pt sty 09, 2009 23:16
autor: Eso
mam ten sam silnik co ty czyli 1.6 75km. I pali mi strasznie duzo tez okolo 12

: sob sty 10, 2009 12:42
autor: Bond29
a powiedz mi jeszcze jedno da się coś zrobić z tym spalaniem czy te silniki tajom po tyle palić bo z tego co zdążyłem zobaczyć to silnik 1,8 piali mniej bo mieści się 10 l przy ekonomicznej jeździ a jak się mu depnie to wiadomo że też potrafi mieć wir w baku

: ndz sty 11, 2009 20:52
autor: Eso
no wlasnie sam sie zastanawiam dlaczego tyle pali (12l). dzis zauwazylem ze przy przejechaniu 20km wskazowka temperatury nawet do 70 nie doszla. prosze o pomoc.