Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
zed
Post
autor: zed » ndz gru 19, 2004 12:42
Wymienilem uszczelke pod gaznikiem bo byla walnieta i jest to samo

Sprawdzalem tez ten czujnik od ssania ktory jest z lewej strony gaznika ten gorny chodzi zakladalem tez drugi z innego gaznika wiec wiem ze to nie czujnik. Na gazie chodzi troche lepiej obroty sa troche nizsze ale nadal plywaja i sa ogolnie za wysokie ok.2000. A na benzynie jest cos takiego ze ten czujnik od ssania raz wlacza ssanie a raz wylacza.....Poradzcie cos prosze

-
Jarni
- Nowicjusz

- Posty: 42
- Rejestracja: ndz lis 14, 2004 22:31
- Lokalizacja: 3city
-
Kontakt:
Post
autor: Jarni » ndz gru 19, 2004 13:29
- po odpaleniu silnika ssanie działa przez 2-3 sekundy, następnie obroty spadają do 900/min
ten objaw jest jak najbardziej prawidłowy, mam 2E2 lecz blizszych szczegółów jeszcze nie jestem w stanie Ci podać, sam nie miałem jeszcze czasu zajrzeć do gaźnika.
-
skuri
- Użytkownik

- Posty: 433
- Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
- Lokalizacja: Gdańsk-Uk
Post
autor: skuri » ndz gru 19, 2004 19:06
Mam dokladnie to samo, po odpaleniu obroty w normie, potem po rozgrzaniu wzrastaja

Nie wiem od czego zaczac a juz mnie to zaczyna denerwowac i sporo ludzi juz rozlozylo rece

-
Szymon Czarkowski
- Mały gagatek

- Posty: 53
- Rejestracja: pt lis 12, 2004 12:35
- Lokalizacja: POZNAŃ
Post
autor: Szymon Czarkowski » ndz gru 19, 2004 20:48
Grzebanie w gaźniku zostawiłem sobie na "po świętach" - będę miał urlop to czas się znajdzie
Natomiast poczyniłem dodatkowe obserwacje (ktoś już o tym pisał):
- od razu na starcie włączam ogrzewanie na drugim biegu / 75% grzania
- ruszam i jeżeli
delikatnie dodaję gazu (do 3000 obr/min) i nie szaleję
to gaźnik nie wykazuje anomalii, ssanie nie wariuje i wszystko jest OK.
POZDRAWIAM !
-
mortas
- Fuel is my Blood

- Posty: 370
- Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:48
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: mortas » ndz gru 19, 2004 22:57
Normalnie czytam i zaczynam srać w gacie ze strachu! Mam Mk II 1.6 PN i ten sam gaźnik ale jeszcze nie zarejestrowany (jutro!) i już sie zastanawiam czy nie można zmienić tego gaźnika na "normalniejszy" a nie jakieś kompy ch**e muje dzikie węże?!
Pozdrawiam
mortas
P.S.: Jeszcze nim dobrze nie śmigałem, ale stracha przez to forum już mam!!!
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
-
Szymon Czarkowski
- Mały gagatek

- Posty: 53
- Rejestracja: pt lis 12, 2004 12:35
- Lokalizacja: POZNAŃ
Post
autor: Szymon Czarkowski » pn gru 20, 2004 00:30
mortas pisze:Normalnie czytam i zaczynam srać w gacie ze strachu! Mam Mk II 1.6 PN i ten sam gaźnik ale jeszcze nie zarejestrowany (jutro!) i już sie zastanawiam czy nie można zmienić tego gaźnika na "normalniejszy" a nie jakieś kompy ch**e muje dzikie węże?!
Pozdrawiam
mortas
P.S.: Jeszcze nim dobrze nie śmigałem, ale stracha przez to forum już mam!!!
Ha, Ha, Ha .... dobre.
1) Może na gazie powinno być lepiej ?
2) Można chyba założyć mono-wtrysk - ktoś kupił ostatnio właśnie na podmiankę od znanego bywalca forum --> mr "szorki"
POZDRAWIAM !
-
skuri
- Użytkownik

- Posty: 433
- Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
- Lokalizacja: Gdańsk-Uk
Post
autor: skuri » pn gru 20, 2004 00:56
Ja jutro bede blyskal kodami

aby upewnic sie czy to napewno gaznik.Przypuszczam ze to cos z komputerem sterujacym bo jesli by bylo uszkodzenie mechaniczne to silnik by trzymal obroty caly czas, jesli uszczelka pod gaznikiem to by falowal(a tego nie ma-silnik chodzi rowniotenko-do momentu rozgrzania).W poradach na vwzone.pl sa opisane na forum przypadlosci gaznika ale tej usterki nie am sprecyzowanej.Coz jutro jak czasu starczy to sproboje to zlokalizowac i dam znac...bo widze ze chociaz sam w tym nie jestem

-
j_jasiu
- Ma gadane

- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
-
Kontakt:
Post
autor: j_jasiu » pn gru 20, 2004 02:57
Panowie miałem objaw w swoim dawnym 1.6 PN gdzie obroty wchodziły na 2000-3000 i tak trzymały. pomagało wyłączenie silnika i ponowne odpalenie. Niestety okazało się że jest to gaźnik, trzeba naprawić i troszkę pogrzebać w nim. Ja na szczęście wylookałem u mojego mechaniora dobry Gaźnik 2EE więc sobie zrobiłem podmiankę i objawy ustały. Ktoś kiedyś opisał jak naprawiał gaźnik 2EE na
http://forumvw.autocentrum.pl tylko nie pamiętam kto.
Dodatkowo chcę uspokoić was że to dzieje się w gaźnikach, które są bardziej wyeksploatowane tzn mają luzy na elementach ruchomych. Na waszym miejscu sprawdził bym czy gaźniczor nie łąpie lewego powietrza gdzieś.
A silniczek 1.6 PN jest bardzo fajnym silniczkiem pozawalającym ciekawie pobawić się autkiem.
Ostatnio zmieniony pn gru 20, 2004 13:54 przez
j_jasiu, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
-
Szymon Czarkowski
- Mały gagatek

- Posty: 53
- Rejestracja: pt lis 12, 2004 12:35
- Lokalizacja: POZNAŃ
Post
autor: Szymon Czarkowski » pn gru 20, 2004 13:27
j_jasiu pisze:....... że to dzieje się w gaźnikach, które są bardziej wyeksploatowane tzn mają luzy na elementach ruchomych.....
Też tak zacząłem przypuszczać:
1) Jakby była to sonda albo czujnik to wyłączenie silnika niczego by nie zmieniło (temperatura silnika nie spadnie itd..)
2) Powrót do normalności po przerwaniu obwodu elektrycznego
wskazuje raczej na któryś z elektromagnesów w "automatyce" GAŹNIKA.
3) Na cześci obrotowe / lub podciśnienie / wskazuje "zawieszanie sie gażnika" przy energicznych *#cenzura#* przepustnicą.
POZDRAWIAM !
-
mortas
- Fuel is my Blood

- Posty: 370
- Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:48
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: mortas » pn gru 20, 2004 21:22
No zarejestrowany!!! Jeździłem cały dzionek i na razie gitara! Będę czujny i poobserwuje jak sie zachowuje! Wszystkim Wesołych Świąt i bez awarii w całym Nowym Roku!
Pozdrawiam
mortas
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
-
buczkok
Post
autor: buczkok » pn gru 20, 2004 22:29
powiem tak-podobny problem.podobno nawalil komputer i mechanik zalecil wymiane gaznika na inny prostrzy nie sterowany elektronika i (podupkac) dziala wszstko.gaznik dorwalem za 150 pln,pozdrawiam i powodzenia
-
j_jasiu
- Ma gadane

- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
-
Kontakt:
Post
autor: j_jasiu » pn gru 20, 2004 23:54
buczkok pisze:powiem tak-podobny problem.podobno nawalil komputer i mechanik zalecil wymiane gaznika na inny prostrzy nie sterowany elektronika i (podupkac) dziala wszstko.gaznik dorwalem za 150 pln,pozdrawiam i powodzenia
Problem w tym jak mechaniorzy widzą gaźnik elektroniczny to żaden nie chce się dotykać bo nie umiom naprawić. A kompa masz pewnie dobrego tylko pewnie gaźnik sam coś niedomagał. Spróbuj podpiąć jak możesz pod innego PN'a z 2EE.
Mój mechanior nie bardzo się chciał wziąść za naprawę, ale poszperałem u niego i znalazłem prawie nówkę, bo kolo co u niego był wymieniał sobie kiedyś gaźnik na wtrysk.
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
-
Jarni
- Nowicjusz

- Posty: 42
- Rejestracja: ndz lis 14, 2004 22:31
- Lokalizacja: 3city
-
Kontakt:
Post
autor: Jarni » wt gru 21, 2004 12:31
Jarni pisze:- po odpaleniu silnika ssanie działa przez 2-3 sekundy, następnie obroty spadają do 900/min
ten objaw jest jak najbardziej prawidłowy, mam 2E2 lecz blizszych szczegółów jeszcze nie jestem w stanie Ci podać, sam nie miałem jeszcze czasu zajrzeć do gaźnika.
nikt ne zrewidował tej tezy, zrobiło to dziś samo życie

dotychczas miałem drobne kłopoty z uruchomieniem auta gdy zrobiło się zimniej, zapalał i gasł musiałem go pobudzać dodając gazu. Nie wiem w czym dziś rano była różnica, może ciut większy mróz. Spokojnie "wdepłem" gaz do deski odpuściłem , kluczyk raz i poszedł. Silnik złapał 2200 obr/min i tak powolutku sobie schodził z obrotami w miarę dogrzewania. Nadmienię tylko że jest to moje pierwsze auto z automatycznym ssaniem, więc nie mam tu większego doświadczenia (1.6 RF).
-
zed
Post
autor: zed » czw gru 23, 2004 18:29
Wracajac do tematu juz niedlugo nie bede mial jazdy z wysokimi obratami

bo okazalo sie ze to silniczek od wolnych obrotow ktory znajduje sie po prawej stronie gaznika i to on zamiast przymykac przepustnice to ja otwiera.Wczesniej wymienialem uszczelke pod gaznikiem i sprawdzalem czujnik od ssania ten po lewej ale sie okazalo ze jest ok.Po swietach bede to mial zrobione

mozecie to sprawdzic komus na pewno pomoze

moge teraz spokojnie

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 346 gości