Strona 2 z 2

: śr sty 07, 2009 16:16
autor: chosen
Michal89, zmieniasz sterownik bo chyba walek jest ten sam i juz masz 107 :) chyba ze nie masz sondy i kata, to odrazu zmieniasz sterownik na ten z PB i masz 112 ;>

: pt sty 09, 2009 00:23
autor: woj-tek
Sztomel, nie muszę ogladać linków z silnikiem 2E bo mam takie gti mk3 od 5 lat. napisałem tylko że ten 1.8 98km ma podobny osprzęt silnika jak 2000 115km.

: pt sty 09, 2009 00:39
autor: sas_gti
chosen pisze:Michal89, zmieniasz sterownik bo chyba walek jest ten sam i juz masz 107 chyba ze nie masz sondy i kata, to odrazu zmieniasz sterownik na ten z PB i masz 112
zdaje mi się że głowiczka od 1p ma równie duże zawory co np RP :chytry: jednak pewności nie mam ale prawie pewność. Wałki w 1p i PF w/g wobbera się też różnią.

[ Dodano: Czw Sty 08, 2009 23:41 ]
golf syncro to nie golf gti. Nie było oferowanego golfa gti syncro
1p to nie gti
syncro to nie gti
Na 99,9% masz syncro GT
tę wersję można znaleźć tutaj
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/VW-Golf-2_Modelle.html