problem ze zbieraniem sie obrotow RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » śr sty 07, 2009 20:34

Jeż też jest, czerwony czujnik go steruje. Grzanie wodą jak sie nagrzeje go zastępuje :bajer:


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr sty 07, 2009 20:42

CSR_GTI pisze:jest to grzanie płynem tak jak mówiłem.
grzanie jeza jest elektryczne a ogrzewanie kolektora z plynu :pub:


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » śr sty 07, 2009 20:43

jedno i to samo :pub:


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » czw sty 08, 2009 00:20

Aha wiec muwicie zebym bardziej sprawdził ten czujnik czerwony to jutro sie za to zabiore
mi to az tak nie przeszkadza ale bałem sie ze potem moze byc gorzej
i zobacze na instalacje od tego czujnika
aha a gdzie jest ten przekaznik nr 1??z tylu skrzynki??
i ja pompe ta w baku mialem wymieniana juz
Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2009 00:46 przez majekMK2, łącznie zmieniany 1 raz.


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: krzysio1985 » czw sty 08, 2009 10:39

majekMK2 pisze:aha a gdzie jest ten przekaznik nr 1??
przy skrzynce z bezpiecznikami tak jakby od gory doczepiony:)



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » czw sty 08, 2009 19:05

krzysio1985 pisze:przy skrzynce z bezpiecznikami tak jakby od gory doczepiony:)
w lewym gornym rogu skrzynki dokladniej


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Prono89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 23:07
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Prono89 » czw sty 08, 2009 19:34

Też mam RP, na mrozie odpala jak ta lala! Zakręci 2 razy wałkiem (jak dłużej postoi) i chodzi jak marzenie. Obroty trochę wysokie bo wg. mfa to 1090(pewnie ssanie), ale równo chodzą i wkręca się równiutko w obroty, biały dym jest, czuć wyraźnie benzynę, ale jak się rozgrzeje to już nie kopci i brynki nie czuć, do tego obroty spadają na 750-800 i tak się utrzymują. ;) tyle dobrze :P



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » sob sty 10, 2009 13:44

ok sprawdziłem i przekaznik jest ok bo tyk i napiecie daje tez 12v na cieplym silniku na czujniku zadnego oporu nie ma zobaczymy jak bedzie zimny jak wyjdzie ze jest dobry to sam juz niewiem co podało??
swiecie ok kable ,kopulka i palec tez sa ok
dzis wymienilem czujnik ten czerwony niewiem jak sie to fachowo nazywa ale ten co ja mam to pisze ze to czujnik temp.wody i nr.katalogowy 1.830.086 z firmy EPS
i mam pytanie czy to dobry czujnik kupiłem czy moze ktos sprawdzic jest on koloru czarnego a tamten ori czujnik jest nr.251919369C?????
Prosze o pomoc


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » sob sty 10, 2009 13:50

brawo, kupiłeś czarny czujnik do wskaźnika temperatury, jest montowany od spodu. :grin: :grin:

W RP na króćcu są 3 czujniki, czarny od wskaźnika, niebieski od ssania i czerwony od podgrzewacza.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » sob sty 10, 2009 14:41

ok dzieki wielkie wlasnie odrazu jak napisałes pojechałem oddac i jutro dopiero sie dowiem czy maja taki czujnik na stanie

dzieki wielkie i zobacze po wymiane czy bedzie ok juz z obrotami


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

jon-x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:25
Lokalizacja: mikołów, katowice
Kontakt:

Post autor: jon-x » sob sty 10, 2009 14:43

ja zrobiłem test zdrowego RP od kolegi, który tym RP prawie w ogóle nie jeździ, stało to na mrozie teraz 5 dni w ogóle nie odpalane.

odpiąłem jeża i odpaliłem auto, nie było żadnej praktycznej różnicy...

mam bardzo podobny problem, tyle że nie mam w aucie LPG, też muszę namierzyć które badziewie mi bruździ



muzykant

Post autor: muzykant » sob sty 10, 2009 17:11

Panowie sprawdzanie czerwonego czujnika- mam miernik z funkcją badania czy jest przepływ prądu, podpinam sondy pod piny tego czujnika na zimnym silniku i powinno wskazywać, że przepływ prądu jest, tak? Bo ten czujnik działa na zasadzie- silnik zimny to przewodzi prąd, gorący nie przewodzi.

Tak działa czy na opór tak jak niebieski?

Bo u mnie czujnik ani nie przewodzi prądu na zimnym ani żadnego oporu prądu nie wykazuje.



jon-x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:25
Lokalizacja: mikołów, katowice
Kontakt:

Post autor: jon-x » sob sty 10, 2009 18:18

z tym czerwonym to jakies bajki chyba sa ze przewodzi zimny bo jak zmierzylem dzisiaj stuprocentowo dobry czerwony czujnik ktory byl zimny i zamarzniety to nawet na zakresie setek kiloomow nie wykazal zadnej rezystancji.

swoja droga chyba mamy ten sam problem hehe



muzykant

Post autor: muzykant » sob sty 10, 2009 18:32

jon-x pisze:z tym czerwonym to jakies bajki chyba sa ze przewodzi zimny bo jak zmierzylem dzisiaj stuprocentowo dobry czerwony czujnik ktory byl zimny i zamarzniety to nawet na zakresie setek kiloomow nie wykazal zadnej rezystancji.
No bo jak pisali koledzy wcześniej na zimnym silniku rezystancji ma nie być.
krzysio1985 pisze:miernikiem mierzysz mu opor.na zimno powinoo byc opor rowny 0 a na cieplo nieskonczony
Czyli z tego co rozumieć- opór zero- przewodzi prąd, później na ciepłym opór nieskończony to brak przewodzenia prądu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 285 gości