Strona 2 z 2

: sob sty 03, 2009 17:00
autor: RzR
bezpiecznik nr 20 to światło stopu.

: sob sty 03, 2009 17:09
autor: kedzior
wiec sprawa wyglada tak:

radio ma numer 22 a u mnie pobor sie zmniejsza po wyciagnieciu bezpiecznika 21:

imperior and luggage compartment lights clock cig. lighter

okazalo sie ze 'magicy' ktorzy zakladali mi pilot do centralnego zamka podpieli sie tez pod bezpiecznik 21

podpiete sa: kostka sterujaca i przekaznik. po odpieciu przekaznika pobor spada :chytry:

zatem zle podpiety jest sterownik z tym przekaznikiem czy on jest niezbedny?

: sob sty 03, 2009 19:27
autor: Buli fan VW
RzR pisze:bezpiecznik nr 20 to światło stopu.
No brzmi interesująco :)

Obejrzyj czy wyłącznik świateł stopu pod pedałem hamulca nie jest zabrudzony, zakurzony i wilgotny. W tej temperaturze wilgoć z powietrza zbiera się w różnych miejscach.

[ Dodano: 03 Sty 2009 18:34 ]
kedzior pisze:zatem zle podpiety jest sterownik z tym przekaznikiem czy on jest niezbedny?
Zazwyczaj przekaźnik to nie jest złe rozwiązanie bo oszczędza w tym wypadku elementy elektroniczne. Nie wiem jednak jak się montuje moduły do zamków więc pozwolę sobie nie wypowiadać się w tej kwestii.

: śr sty 07, 2009 18:42
autor: kedzior
problem rozwiązany :)

uszkodzeniu uległ moduł sterowania pilotem

wymieniony został na gwarancji i teraz działa jak powinien a pobór prądu na postoju wynosi max 0.02A :bigok:

klemy i wszystkie styki z rozrusznikiem oraz alternatorem wyczysciłem szczotą druciana :green_fuck: i zabiezpieczyłem wazeliną techniczna ... wiec dziś i wczoraj przy porannym mrozie -15C nie bylo problemów z rozruchem

dziekuję za wszystkie podpowiedzi okazały się bardzo pomocne

pozdrawiam
kedzior

Re: Napięcie akumulatora - pobor pradu - problem z rozruchem

: śr sty 07, 2009 23:13
autor: tuz12
czesc wszystkim,

moze poimyslicie ze jestem gamoń :( ale mam klopot z wyjeciem aku z golfa IV odkrecam wszystko ale nie wiem jak z demontowa c skrzyneczke ktora jest na min taka z kabelkami i bezpiecznikami odkrecielem ja od klemy ale to tez nic nie dalo
prosz o podpowioedz

: śr sty 07, 2009 23:22
autor: Zico63b
Nie wiem czy to o to chodzi ale jest to taka blaszana nakładka? To naciska się ten blaszany pasek lekko od góry i jednocześnie szerokim np śrubokrętem odczepiamy z boku, w miejscu strzałki nieco w dół i od ścianki akumulatora. Jest tam zaczepiony od dołu. Potem całość ładnie schodzi.
Obrazek

: śr sty 07, 2009 23:34
autor: tuz12
Zico63b pisze:Nie wiem czy to o to chodzi ale jest to taka blaszana nakładka? To naciska się ten blaszany pasek lekko od góry i jednocześnie szerokim np śrubokrętem odczepiamy z boku, w miejscu strzałki nieco w dół i od ścianki akumulatora. Jest tam zaczepiony od dołu. Potem całość ładnie schodzi.
[url=http://images25.fotosik.pl/310/d9f141e222f861e7m.png]Obrazek[/URL]

: czw sty 08, 2009 02:47
autor: Zico63b
↑↑ ...To znaczy? ↑↑

: czw sty 08, 2009 10:17
autor: T.O.B.I.
kedzior, koledzy cię trochę w błąd wprowadzili bo mówiąc że masz za duży pobór na postoju nie zwrócili uwagi na zakres na mierniku, zakres 20mA i wskazanie 0,11 to nam daje 0,00011A więc to bardzo malutko, ale skoro teraz piszesz że jest 0,02A to bardziej prawdopodobny pomiar
ostatnio miałem podobny problem, aku lekko osłabł, okazało się że ładowanie jest słabe, więc czyszczenie alternatora (szczotek i pierścieni) i całej elektryki, a dodatkowo skróciłem drogę ładowania i podłączyłem alternator bezpośrednio do aku

: pt kwie 03, 2009 18:57
autor: daro1125
podebne sie do tego tematu.padal mi dosyc czesto aku wiec dzis zmierzylem no i pobor pradu 0.9 wciagnalem radio i zrobilo sie 0.01.i tu pojawia sie moje pytanie da sie cos zrobic z tym radiem zeby zmniejszyc w nim pobor pradu czy tylko nowe radio wchodzi w gre??

: pn kwie 13, 2009 20:23
autor: Daros_P
Witam mam identyko problem tylko nie mam czym zmierzyć aku. Mam prostownik ostatnio po doładowaniu aku było ok. Czy możliwe żeby radio które smiga pod wzmakiem rozładowało dosczetnie aku w przeciagu 3 godz. Wczesniej tez suchałem dużo radia na samym aku i nie mialem tego problemu, teraz za każdym razem wyładowuje go do końca . Akumlator jest roczny Bannera 55 AH. Możliwe że jest to wina alternatora , jak mozna to sprawdzić. Dzieki za info. Pozdrawiam

: pn kwie 13, 2009 20:38
autor: Zico63b
Bez sprzętu - szkoda talentu!
Przynajmniej ten podstawowy, cyfrowy miernik z Chin za kilkanaście złotych musi Kolega posiadać lub pożyczyć a sposób wielokrotnie omawiano.