Strona 2 z 2

: wt gru 30, 2008 23:45
autor: froger2
moze i ma racje twoj mechanik ale zanim wyrusze to trwa jakies 5 min ale jednak naciskam ne pedal gazu i krece go na wyzszych obrotach bo chce zeby przeszedl na gaz........

: wt gru 30, 2008 23:51
autor: greg
domin_tbg pisze:Mechanik dał radę na przyszłość iż, aby zapobiec tego typu akcjom to zanim ruszy się w jakąś trasę to niech silnik pochodzi na biegu jałowym ok 5 min a później przez parę najbliższych km nie gazować bardzo.
a co jak powoli nagrzewasz silnik to wytrącona woda nie paruje? Nie tworzy się czop?

: śr gru 31, 2008 12:30
autor: pszczyna
Owszem silnik z samej zasady wpierw powinien pochodzić chwilę na wolnych obrotach a to by olej rozprowadzić ,oraz zagrzać płyn chłodniczy bo później są falowania ,lecz to nie ma nic wspólnego z odmą ponieważ jest ona obmywana zimnym powietrzem i dlatego robią się skropliny jedyna metoda to ocieplić odmę o czym jusz wielokrotnie pisałem.
A jeszcze jaki pomysł przyszedł mi do głowy to aby wokół odmy zrobić tzw. Płaszcz wodny