Strona 2 z 2

: śr gru 31, 2008 17:55
autor: sas_gti
zgadzam sie ze ogrzanie plynu by nic nie dalo bo zimny blok momentalne by tę temperaturę odebrał. Trzeba by jakoś podgrzać blok. Poza tym więkoszść płyny w obiegu jest w chłodnicy i w silniku Paweł marek mówi o grzałce do bolku .

: pn sty 19, 2009 22:52
autor: mariogo
Witam. Ja mam grzałke w bloku zamiast środkowego BROKU (przywieziona ze skandynawii) zamontowana w VW T3 1,6TD. Temp na zewnatrz -5 po 60 min grzania nie właczaja się świece żarowe, silnik odpala jakby zosatł zgaszony 15min wcześniej. W Norwegii po przyjeździe z pracy włącza się ta grzałke i do rana trzyma 60'C i nie pozwala ostygnąć. Mam dostęp do takich grzałek. 150zł z kablem od grzałki do zderzaka, kabel zasilający to kwestia własnej weny. Ja mam zwykłe wtyczki (dwie meskie) na grubszym przewodzie wtyczke pod autem i wtyczke na scianie. Dobry do zestawy jest włącznik czasowy za 12zł z OBI np. mój tel. 608453154