Strona 2 z 2

: czw sty 01, 2009 14:11
autor: snajper007
Przepustnice czyscilem. Rozwaze jeszcze wymiane sondy. Sprzedawca zapewnial ze bedzie pasowac na 100% :P

: czw sty 01, 2009 14:55
autor: muzykant
sle pisze:Pamiętaj żeby pomiary robić gdy sonda się rozgrzeje. Do poprawnej pracy potrzebuje chyba ok 300stC
Czyli sonda ma się nijak do pracy zimnego silnika zaraz po odpaleniu?

: czw sty 01, 2009 15:07
autor: dogu18
muzykant pisze:
sle pisze:Pamiętaj żeby pomiary robić gdy sonda się rozgrzeje. Do poprawnej pracy potrzebuje chyba ok 300stC
Czyli sonda ma się nijak do pracy zimnego silnika zaraz po odpaleniu?
po odpaleniu silnik chodzi na "ssaniu" wiec sondy chyba nieurzywa ale na 100% niewiem

: czw sty 01, 2009 21:01
autor: marezk1
dogu18 pisze:bosch widze do mojego wozu
. 4 lata temu tez mi padla lambda, mechanik polecil orginalke WV za 600 zl! i kupilem podrobke chyba toshiba jakos za 150 zl i padla niedlugo (jakby cie interesowaly szczegoly to mam zapisane i moge zobaczyc) i nabylem sonde uzywana Panasonic troche drozej i chodzi 2 lata albo wiecej bez zarzutu, nowa panasonic kosztowala wtedy 450 zl, auto trzyma obroty, pali teraz ok. 6, 8 a latem ok. 6,0 chyba nieźle?