Nie chodzi na benzynie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » sob gru 27, 2008 00:42

u mnie w k-jetroniku w KR byla pompa 6bar. W RP sa dwie pompy paliwa jedna w baku a druga przed tylnym prawym kolem. W ABS nie wiem jak jest dokladnie. Moj kumpel ma ABU i mowil mi ale to bylo jakis czas temu ze tam tez jest 3bar.
Mniwjsza z tym wyciagnij ja spisz nr seryjne i kup dokladnie taka samą. Moim zdaniem kupic lepiej dobra uzywke ktora nie chodzila na gazie niz jakies nowe badziewie. Ten kumpel kupil cos taniego i juz drugi raz wymienial.
Pozdro


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » sob gru 27, 2008 00:56

GTI KR, w 16v owszem była 6bar, miałem na myśli k-jeta w GX`ie i tam była pompa 3bar. Jeśli chodzi o RP to faktycznie ma 2 pompy (sam niedawno wymieniałem obie) Ta w baku podaje paliwo do tej drugiej, która daje ciśnienie 1,2 bara. Natomiast w ABS powinna być już tylko jedna pompa w baku.


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

dnadna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 13:07
Lokalizacja: lodz

Post autor: dnadna » sob gru 27, 2008 10:35

edzio pisze:powinna pasowac ,ale co ona może byc warta jak ja sprzedaje orginalne używki trzy razy drożej i klijentów nie brakuje(oczywiście kompletne, kosz itp)
pasuje pasuje i niczym sie nie rozni a ja bym w zyciu bym nie kupil uzywanej ,
a ze ci klientów nie brakuje ???
ludzie kupują ceramizery i tez klientów nie brakuje ...



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » sob gru 27, 2008 11:43

wiesz ile ludzi tyle opini,każdy ma swoje zdanie na ten temat,jako przykład tanich dobrych nowych części świetnie nadaje się klamka zewnętrzna do golfa II ,która kosztuje 15zł z dwoma kluczykami,a wytrzymuje co najwyżej jeden miesiąc przy dużym szczęściu właściciela tego samochodu.



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » sob gru 27, 2008 13:07

edzio, heh skąd ja to znam:P posypał mi się mechanizm opuszczania szyby, pojechałem do sklepu i kupiłem nówkę za 30zł. Od początku chodził trochę ciężko ale chodził. Przetrwał ledwie jedną zimę, podejrzewam że jakby było lato to max 1 miesiąc. Pojechałem tym razem na szrot i kupiłem używany oryginał. Chodzi do dziś i do tego gładko i pewnie tak jak powinno być. Dlatego wole dać 3x więcej za oryginał, albo nawet kupić używkę za podobną kasę co podróbę.


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Awatar użytkownika
Bednarus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 854
Rejestracja: pn maja 23, 2005 17:33
Lokalizacja: PZL
Kontakt:

Post autor: Bednarus » sob gru 27, 2008 14:33

Kopiłem kiedyś dla szwagra używaną oryginalną pompę tutaj na forum (Wydaje mi się, że typ był zalogowany na forum, by częściami handlować). Padła po miesiącu. No to powiedziałem szwagrowi, żeby brał podróbę. Już dwa lata jeździ i nic się nie dzieje. Wydaje mi się, że nie ma na to reguły. Trzeba mieć szczęście przy zakupie. Używana - trzeba trafić z stosunkowo krótkim czasem pracy. Podróba - tak samo jak z urządzeniami elektrycznymi z marketu za 30 zł (wiertarka itp.) Jedna będzie pracować stosunkowo długo w odniesieniu do ceny, a inna rozpadnie się po miesiącu pracy.



Awatar użytkownika
Robson83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw gru 25, 2008 18:09
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: Robson83 » sob gru 27, 2008 15:54

A wracając do tematu to znajomy mi jeszcze zamieszał w głowie. Powiedział ze przyczyną może być złe połączenie elektryczne pompy. Nie wiem dokładnie którędy idą przewody od pompy i czy masa jest ciągnięta razem z plusem czy gdzieś z budy.
Problemy pojawiły sie dopiero jak auto wróciło od blacharza po remoncie. Może akurat masy nie dokręcił dobrze.
Jedną masę już znalazłem nie założoną w ogóle. Po wymianie przedniego lewego błotnika masa leżała sobie swobodnie. Nawet nie wiem do czego ona była ale przykręciłem.



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » sob gru 27, 2008 16:20

Masa do pompy na 100% idzie kabelkiem, tak samo jak +.


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Awatar użytkownika
Robson83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw gru 25, 2008 18:09
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: Robson83 » ndz gru 28, 2008 11:46

Wyciągnąłem wczoraj pompę z baku.
Oryginalna VW.
Postanowiłem ją wytestować w naczyniu z wodą. Pompuje, ale mi sie to dziwne wydaje. Leje i przez ten boczny podłużny biały wężyk, przez górne wyjście i przez tą małą siateczkę u góry pompy. Wszędzie ciśnienie. Czy to normalne? Oby nie. Wydaje mi sie ze tylko przez to górne wyjście powinna tłoczyć

[ Dodano: 28 Gru 2008 11:42 ]
Oznaczenie pompy 1H0 906 091 D



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » ndz gru 28, 2008 13:20

hmmm myślę że wszystko w porządku z tą pompą skoro leje. Przyznam się szczerze, że nigdy tak pompy nie sprawdzałem:) Jak sprawdzam to podłączam na sucho na chwilę i słucham czy chodzi:)


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz gru 28, 2008 13:29

tą pompę sprawdza się w koszu inaczej nie sprawdzisz,a sprawdzanie w wodzie to cios poniżej pasa.



Awatar użytkownika
Robson83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw gru 25, 2008 18:09
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: Robson83 » ndz gru 28, 2008 14:36

Już mi nie zależało bo przy wyciąganiu urwałem ten czarny kawałek rureczki w górnej części do której był podłączony wąż. A pompka pisałem od początku , że ją słychać jak buzuje benzynę w baku.A mimo to na końcu węża przed wtryskiem ciśnienia nie ma i wszyscy wskazywali na winę w pompie.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz gru 28, 2008 14:46

Robson83 pisze: Problemy pojawiły sie dopiero jak auto wróciło od blacharza po remoncie.
a może jakiś przewód paliwowy był załamany ,lub uszkodzony podczas napraw,dlatego brak ciśnienia.Twierdzisz ,że problem pojawił się po naprawie,dlatego nie zaszkodziło by sprawdzic ciśnienie zaraz na wyjściu z pompy,druga sprawa w koszu jest kilka uszczelniaczy odpowiedzialnych za prawidłowe ciśnienie na wyjściu,jeżeli któryś z nich był uszkodzony to pompa będzie"mielic"pomimo,że sprawna ciśnienia na wyjściu nie będzie.



Awatar użytkownika
Robson83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw gru 25, 2008 18:09
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: Robson83 » ndz gru 28, 2008 16:28

Macie może gdzieś jakiś schemat i opis tego całego zespołu tj kosz,pompa, uszczelki itd?

[ Dodano: 31 Gru 2008 17:21 ]
Witam ponownie.
Autko zaczęło znowu pracować na benzynie :)
Co jest najgorsze to nie wiem co było przyczyną.Podsumowując wszystko:
Wymontowałem pompkę z koszem, rozebrałem na części. Trochę sobie w wodzie też popracował wkład i i stwierdziłem ze wkład jest dobry.Przedmuchałem wąż doprowadzający paliwo. Kupiłem piwko i na spokojnie i dokładnie zacząłem pompę składać. Po założeniu do auta ciśnienie na końcu przewodu pojawiło sie :goof: . Moje przypuszczenia są podobne jak edzio, pisał o uszczelnieniach. Mogła któraś z uszczelek wyć wypchnięta przez ciśnienie, a tak na 100% to chyba tylko Bóg wie co to było.
Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie tematem.

[ Dodano: 31 Gru 2008 17:31 ]
A króciec od wyjścia pompy, który urwałem to przykleiłem go mocno na poksylinie :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 361 gości