hmm ten silnik tak ma klekocze jak diesel:D ale wraz z wymianą uszczelniaczy i pierścieni samochod przestaje klekotać tak głosno i znika problem z braniem oleju mialem ten problem niestety!!! przebieg orgi 170tys tez wywalał olej odmą i klekotal jak cholera a teraz po wymianie nie ubywa grama oleju i juz nie klekocze
ale powiem ci kolego odpusc sobie moto doktory bo to jest najgorsze kupa jakie moze byc lepiej wylorzyc konkret pieniadze i jezdzic bez problemu
Stuki w silniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ostatnio zmieniony sob mar 14, 2009 20:49 przez Sajan, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomału do przodu !!
[img]http://img72.imageshack.us/img72/9588/dopodpisux.jpg[/img]
[img]http://img72.imageshack.us/img72/9588/dopodpisux.jpg[/img]
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: sob lis 28, 2009 17:56
- Lokalizacja: cc
hehe cos te stuki coraz bardziej popularne w tych golfach ale tak to jest jak ktos juz tu napisal jak sie kupuje golfika z przekreconymi licznikami, ja tez sie na to nabralem
moj topik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
u mnie prawdopodobnie korbowod bedzie do wymiany ale bede tlukl ten silnik az sie rozklekocze i se kupie nowy
moj topik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
u mnie prawdopodobnie korbowod bedzie do wymiany ale bede tlukl ten silnik az sie rozklekocze i se kupie nowy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 229 gości