Strona 2 z 2

: pn lip 24, 2006 18:56
autor: rav0910
rav0910 restet kompa zrobiłeś przez odłączenie akumulatora? czy jakoś inaczej?
właczyłem swiatła odlaczylem aku i po jakims czasie podlaczylem go spowrotem i juz sie ucieszyłem ze jest wszystko ok ale po chyba 24h było to samo, za to naprawiła mi sie inna usterka, obroty mi spadały na rozgrzanym silniku na luzie do ponizej 500 i po restarcie jest juz od kilku tyg wpozadku z nimi. niestety chmura codziennie rano sie pojawia

[ Dodano: Pon Lip 24, 2006 18:57 ]
zamioculcas pisze:Pali około 14
To chyba sporo za duzo, mi pali max 12 l gazu jak mu deptam a mam 1,8 ABS z 90 kuzami

: wt lip 25, 2006 22:04
autor: zamioculcas
Dzisiaj golf stał cały dzień na dworzu i jak go wprowadzałem to z rury już nie tylko dymiło, ale leciały kropelki czegoś czarnego jakby smoła? Czy to rzeczywiście może być sonda? Dym i te kropelki dzieją się tylko na zimnym silniku.

: wt lip 25, 2006 23:25
autor: truckdriver75
rav0910 pisze:mi pali max 12 l gazu jak mu deptam a mam 1,8 ABS z 90 kuzami
To też dużo. Ja mam taki sam silnik i nie przekraczam 10l (nie licząc sytuacji kiedy padła mi sonda lambda). A nogę mam raczej ciężką.

: śr lip 26, 2006 08:53
autor: lucas82
zamioculcas, to może jeszcze być poduszka pod wtryskiem. Dwie metalowe podkladki i guma miedzy nimi. Sprawdź czy masz tam jakąś nieszczelność, bo wtedy silnik dostaje lewe powietrze i pali jak smok - mi tez bral 14 ale tą poduszke to mialem całkowicie urwaną można było podnieść caly wtrysk. Teraz pali gazu 8l jak nie szaleje =]

: śr lip 26, 2006 14:05
autor: zamioculcas
Gdzie ta poduszka pod wtryskiem się znajduje tak mniej więcej, bo zlokalizowac jej nie moge. I jaki jest orientacyjny koszt wymiany poduszki?

: śr lip 26, 2006 20:14
autor: rav0910
truckdriver75 pisze:Ja mam taki sam silnik i nie przekraczam 10l
Ale 10 l gazu czy benzyny i w miescie czy na trasie?

: śr lip 26, 2006 23:35
autor: truckdriver75
10l gazu to jak jeżdżę dużo po mieście, a w trasie 8.5- 8.2

: śr lip 26, 2006 23:46
autor: rufik83
jeśli rano sie odpali auto i leci niebieskawy dymek i w dodatku pachnie "słodkawo" to według mnie pali olej i to uszczelniacze zaworów. Znajomy miał takie cos, po wymianie tych uszczelniaczy problem zniknął. Jeśli chodzi o koszt takiej naprawy to ok 300zł razem z zalaniem nowego oleju.

: czw lip 27, 2006 07:50
autor: lucas82
ta poduszka jest miedzy ukladem wtryskowym a kolektorem ssacym. Sprawdz ja dokładnie z kazdej strony żeby nie miała żadnych dziur.

: czw lip 27, 2006 11:16
autor: zamioculcas
rufik83 pisze:jeśli rano sie odpali auto i leci niebieskawy dymek i w dodatku pachnie "słodkawo" to według mnie pali olej i to uszczelniacze zaworów. Znajomy miał takie cos, po wymianie tych uszczelniaczy problem zniknął. Jeśli chodzi o koszt takiej naprawy to ok 300zł razem z zalaniem nowego oleju.
ALe u mnie jest czarny dym, a nie niebieski.

[ Dodano: 27 Lip 2006 12:42 ]
lucas82 pisze:ta poduszka jest miedzy ukladem wtryskowym a kolektorem ssacym. Sprawdz ja dokładnie z kazdej strony żeby nie miała żadnych dziur.
Sprawdziłem wszystko w porządku:( to nie poduszka.

Mam za to za duży stan oleju, może to mieć wpływ na dymienie z rury?