: pn gru 01, 2008 22:11
to juz moj drugi aku, jak pisalem, wiec nie sadze. zrobie to, gdy skoncza sie inne pomysly. gdzie to poddac takiej probie? do sklepu, w ktorym go kupowalem jest kilkaset km.
Napięcie ładowania powinno wynosić od 13,8V do 14,4V i ani deko więcej. U Ciebie jest odrobinę za wysokie, a jeśli masz alternator Bosch to aż o 0,69V. (Regulatory: Bosch 14V, Valeo 14,4V)xys pisze:...pytasz chyba o napiecie ladowania, tak? U=14,69 [V]...
Może to właśnie ona robi zwarcie i rozładowuje akumulator. Najlepiej na jakiś czas ją odłącz całkowicie.xys pisze:...lampka w bagazniku ma problemy - czesto, zeby sie zapalila, musze w nia stuknac palcem...
nie rozumiemPinkFloyd pisze:wtedy kiedy je sciagasz z akumulatora
nie mam alarmu, centralnego, podgrzewania lusterek, foteli ani nawet spryskiwaczyPinkFloyd pisze:i na załączonym alarmie
Otwierasz auto, podnosisz maske koniec amperomierza dotykasz do klemy, drugi do klemy akumulatora i druga osoba sciaga kleme a ty starasz sie zeby nie przerwac połączenia wtedy pomiar bedzie rzeczywisty jaki masz pobór- czasami cos w aucie miarkuje i po czasie zżera prąd ale u ciebie tak nie musi bycxys pisze:nie rozumiemPinkFloyd pisze:wtedy kiedy je sciagasz z akumulatoranie mam alarmu, centralnego, podgrzewania lusterek, foteli ani nawet spryskiwaczyPinkFloyd pisze:i na załączonym alarmie
moze zna ktos cos takiego we wrocku?norek111 pisze:popytaj na stacjach diagnostycznych itp zakładach nieraz robią to za free
I=6,9 [mA] - trzymalem tak przez minute. jest szansa, ze to sie moze zmianiac po dluzszym czasie?PinkFloyd pisze:koniec amperomierza dotykasz do klemy, drugi do klemy akumulatora i druga osoba sciaga kleme a ty starasz sie zeby nie przerwac połączenia
50 mA też ujdzie , ale nie licz że jakaś dioda w altku może mieć większy prąd wsteczny , jak wiesz altek ma zasilanie bez żadnego zabezpieczenia z akumulatora , altek to jest trójfazowa prądnica prądu zmiennego , i dopiero po wyprostowaniu przez diody daje prąd stały , więc jakbys miał jakiekolwiek problemy z kierunkiem zaporowym którejkolwiek diody to bądz pewny że natychmiast ulegają spaleniu co najmniej dwie , inna jest sprawa z ładowaniem jak dioda jest niesprawna , ale ta niesprawnośc może polegać jedynie na całkowitym przepaleniu złącza w diodzie , innej możliwości nie ma , to jest właśnie zabezpieczenie w razie jakiejś niesprawnościZico63b pisze:Panowie! Bo już się pogubiłem. Czego szukamy? Źródła poboru o wielkości 6mA? Taki jest O.K., jak pisano, do 30 mA jest dobrze a 50 mA przy dodatkowych urządzeniach też ujdzie.
Przecież jest ECU, są inne elementy, a np. alternator - przecież któraś z diod też może mieć większy prąd wsteczny.