Strona 2 z 2

: wt gru 02, 2008 12:01
autor: hryniew
hmm a możesz mi dokładniej opisać jak sprawdzić ten zawór odpowietrzenia par? Gdzie on jest - to ten w baku? Nastawy początkowe - myślisz o tym regulatorze ciśnienia? Jak go znaleźć w VAGu? Jeśli chodzi o przepustnicę to robiłem. Co do rozrządu to postaram się jeszcze dziś spojrzeć na znaczniki.

: wt gru 02, 2008 15:28
autor: szkot
Witam w moim było podobnie i wystarczyło wymienić tą''podkładkę'' pod gaźnikiem i wszystko wróciło do normy. Może akurat to?

: wt gru 02, 2008 16:03
autor: hryniew
hmm zakładam że mówisz o podkładce pod przepustnicę - taki kawałek gumowej rury między kolektorem a przepustnicą tak?

: śr gru 03, 2008 09:33
autor: szkot
Tak właśnie o to mi chodziło może akurat i u ciebie jest to samo.

: śr gru 03, 2008 10:23
autor: hryniew
Kupię to w ASO bez zbędnych problemów z zamawianiem itp?

: śr gru 03, 2008 12:37
autor: szkot
hryniew pisze:Kupię to w ASO bez zbędnych problemów z zamawianiem itp?
Ja to zakupiłem w zwykłym sklepie motoryzacyjnym. Koszt to 60zł przynajmniej u mnie.

: śr gru 03, 2008 13:39
autor: Jacenty85
Zdejmij filtr powietrza, odpal silnik, złap za komin i poruszaj - jeśli obroty wzrosną tzn, że uszczelkę masz niedobrą. Ja kiedyś kupiłem tą malutką uszczeleczke a ASO - zapłaciłem 42 złote.

Nie wiem tylko czy kolega "szkot" nie pisze o silniku na jednopunkcie...tam jest podstawa pod wtrysk (koszt w sklepie około 60zł) a w AEE jest malutka gumeczka. Sprawdź zanim wpędzisz się w koszta bo z tego co wiem, to gumki pod przepustnicę w zwykłym sklepie są niedostępne.