Strona 2 z 2

: wt gru 23, 2008 19:58
autor: ŚwieŻy1234
... no i jednak to była "lewa nagrzewnica" zmieniona po raz drugi - cieplo aż miło! :)

Dzięki wszystkim i pozdrawiam.

WESOŁYCH ŚWIĄT

: wt gru 30, 2008 08:21
autor: Artik31
czy w 3 też dmuchawa ma jakąś klapke co zamyka dopływ powietrza z zewnątrz bo w 2 jest i kolega miał podobny problem ..cyt".A zwrociles uwage czy pokrycie klap dmuchawy (z takiej gąbki) jest całe?? bo same klapy mają otwory, które są pokryte taka gąbką - jak wymienialem nagrzewnice u siebie to ta gąbka troche sie sypała więc może nie wzróciłeś uwagi i po prostu zamiast kierować ciepłe powietrze przez kratki to przez klapy "przecieka" powietrze zimne prosto z dmuchawy?"

: pn sty 25, 2010 18:28
autor: tomek08
Witam, ja mam taki problem, a mianowicie: jak włączam ogrzewanie np. na 20 - 28 stopni to leci letnie powietrze. Jak były mrozy do -18 stopni to robiło się dopiero po jakiś 15 km ciepławo. Dodam, że termostat w prządku, bo trzyma cały czas 90 stopni, węże do nagrzewnicy gorące i sama nagrzewnica również. Na ręcznym regulowaniu przepustnicy również to samo. Może ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny? Z góry dzięki. Pozdrawiam.

: sob sty 30, 2010 21:33
autor: RED TDI
polecam wymianę filtra przeciwpyłkowego na podszybiu pod maską, u mnie pomogło rewelacyjne, auto parowało, nie chciało sie nagrzać, powietrze leciało przez nawiewy aby aby, myslałem ze nagrzewnica, ale po odpięciu wezy i dmuchnieciu w nią okazało sie ze przepszcza idealnie - znaczy nie zapchana (mozna to sprawdzic bez robierania połowy auta a to duzy atut), kupiłem filt, tamten wydawał sie wcale nie tak mocno zapchany, wszedłem do auta i nareszcie powiało :) , na początek przynajmniej w III polecam wymiane filtra!
Pozdrawiam