utwardzać czy nie ?? golf 3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ultradźwięk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ultradźwięk » wt sie 16, 2005 12:04

Mam ten sam problem przy Gofie III z obniżonym zawieszeniem o 7 cm i powiem szczerze że przekonałem do tych gum, lecz dzisiaj w necie znalazlem opinie że od tych gum pękają sprężyny. Czy to prawda proszę o opinie. Dodam jeszcze że w samochodzie mam czerwone sprężyny, opony 195/50 15".

Z góry dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
ultradźwięk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ultradźwięk » wt sie 16, 2005 12:44

Dzięki za odpowiedź.
Nie pozostaje mi nic innego jak tylko zalożyć gumy na sprężyny bo jazda w cztery osoby jest naprawde męcząca.

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.

[ Dodano: Pon Sie 22, 2005 21:09 ]
Witam ponownie.
Mam jeszcze jedno pytanko odnośnie tych gum na sprężyny. Nabylem je oczywiście (5zł/szt) ale teraz chcialbym je dobrze zalozyc. Otóż nie chce nic spartolic i gdzie te gumy mam założyc. Czy lepiej jest na górze sprężyny czy na dole. W sklepie koleś mi powiedział że na górę ale po obejrzeniu sprężyn zauważylem ze jakies 4 zwoje własnie na górze sprężyny są sprasowane. Gdybym miał teraz załóżyć na górę to tak naprawdę bedzie to już środek sprężyny.
Czy jak założe na dół to tez bedzie dobrze? Gdzie tak naprawdę powinna byc założona ta spręzyna żeby było bezpiecznie i dobrze. Gdzie Wy je zakładacie.

Dzieki za porady i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Artur
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 19:23
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: Artur » sob sie 27, 2005 16:29

Hej,

Ja mam taką samą sytuację więc się dołanczam do pytania
wole zaczekc troche niz cos spi...yc
(już zakładałem antenkę to urwałem mocowanie plastika tylnego słupka, ale wiem jak to teraz jest mocowane :))

pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź
pozdrawiam


Arczi

Awatar użytkownika
ultradźwięk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ultradźwięk » sob sie 27, 2005 16:48

Witam ja już założylem te gumy na sprężyny bo nie mogłem sie doczekac na odpowiedzi. Podniosłem poprostu samochód na lewarek i gume w sprężyne. Okazało się że moje pytanie nie było do końca sensowne do sprężyna na dole jest węższa i guma tam nie pasuje. Z tym że po podniesieniu samochodu na lewarek okazało się że gume też za wysoko się nie wkręci i teraz nie wiem czy jak gdzies mnie podbije to guma nie wyleci.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » sob sie 27, 2005 17:41

Przy dużym obniżeniu podstawa to opony na niskim profilu... czyli 195/45/15 to podstawa :D
Poza tym często sportowe tylne amortyzatory mają regulacje twardości (na misce).
Zamiast gum, bym wolał wymienić sprężyny... na nowe.
Na gumach można pojeździć, ale awaryjnie...

Aha, auto nie ugina się na amortyzatorach, a na sprężynach... bo ktoś sugerował, by amorki zmienić.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 155 gości