obstawiam trabantawiesso pisze:Podeśle jutro foty w czym siedzi ten silnik a daje słowo że mocno się zszokujecie
czy gti to można poznać jak wrzucisz kilka fotek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
da się tylko po nr które masz ponoć zatarte. Chyba że porównasz tłoki z takimi które wiesz na pewno że są z gti (różnica w stopniu sprężania między gti a resztą wynikała między innymi właśnie z mniej podebranych tłoków)wiesso pisze: chodzi o to czy po bloku można poznać
wiesso pisze:Witam
Składam silnik od G II 1.8 GTI ( ponoć GTI) niestety pajace zdarły nr. OK więc kupiłem całego golfa RP 1.8 monowtrysk i przełożyłem cały osprzęt.
Dziwna sprawa wszystko pasuje ideaalnie, ale została mi jedno wyjście od wody z bloku silnika.
Jest to wyjście koło filtra oleju. W innych silnikach 1.8 jest to zaślepione albo wcale tego nie ma. Co mam z tym zrobić ? zatkać czy włączyć gdzieś w układ a jeśli tak to gdzie?
pozdrawiam
Wiechu
wiesso pisze:i pozostaje pierwszy temat tych wyjść obok filtra oleju- czy to mogę zaślepić?
sas_gti pisze:wiesso, mi ten link nie działa
nie, nie bedziesz miał gdzie zamontować wtrysków. będzie brakować jeszcze miedzy innymi przepływomierza. Ale raczej ci to nie grozi bo to nie gti . Pozałem to po braku miejsc na wtryski w głowicy ale może jestem w błędzie.wiesso pisze:A jeżeli to gti to czy wystarczy podmienić komputer sterujący ?
Masz rację, główka jest od monowtrysku. Wszystkie GTI od 105KM do 160KM 8V miały takie otworki w czapce:sas_gti pisze:...Pozałem to po braku miejsc na wtryski w głowicy ale może jestem w błędzie...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 444 gości