T.O.B.I., mierzyłem dzis rano wszystko, mam nadzieje, ze dobrze, przyszedłem do garazu silnika nie odpalałęm wszystko mierzyłem na zimno:
- odczyt na zimno czujnika temperatury cieczy jest w porzadku bo około 5250 omów, czyli wszystko gra!!
Nastepnie wzialem sie za czujnik powietrza, porobilem foto aby wszystko bylo jasne jak mierzyłem:
- sciagnalem ta gumowa oslonke z wiązki 4 kabli nie odpinałem jej od czujnika i zmierzyłem dwa piny od lewej, foto:
Dwa piny zaznaczone strzalka zmierzyłem wynik 1689 omów, czyli duzo mniej niz czujnik cieczy, foto wyniku:
Mam nadzieje, ze pomiary wykonałem prawidlowo i na wlasciwych pinach czujnika ?
Dodam, ze na dwóch pozostalych pinach wartosc byla bardzo niska nie pamietam odkladnie ale cos okolo 2 omów, albo 0,2 oma
Co Ty na to ? Prosze pomoz mi zdiagnozowac to do konca, bo mechanicy zedra ze mnie kupe kasy i wymienia to co nie trzeba :/
[ Dodano: 29 Lis 2008 15:13 ]
CZUJNIK TEMPERATURY POWIETRZA
na pinach 1 i 2 jak i na 1 i 3 są takie same wartości, na zimnym silniku 1689 na ciepłym 1840, wartosc zamiast spadac to rosnie gdy silnik łapie temperature :/
Czujnik cieczy jest w porzadku po mierzony i wszystkie rezystancje pasuja !
Jaki z tego wniosek ? Czy czujnik temp. powietrza moze byc przyczyna dlawienia na zimnym i tego ze ciezko jest ruszyc ? Trzeba dawac duzo gazu zeby ruszyc, po rozgrzaniu jest ok