Strona 2 z 2

: pn lis 24, 2008 21:42
autor: rross
kurcze chyba????? hmmm to ja już nie wiem, nic to w takim razie sie okaże napiszę co i i jak poszło po robocie, ale będę tu zaglądał.
Na razie wielkie THX,

Grześko może masz namiar na tego gościa z WORDa???

: wt lis 25, 2008 13:48
autor: mate64
Pewność 100% będziesz miał wtedy jak na blacie będziesz miał amora bez sprężyny z odkręconą nakrętką i częsciowo wyciągniętym wkładem :bajer: :bajer:

Wkład mógł się zapiec w obudowie kolumny itp itd

: wt lis 25, 2008 21:59
autor: Grześko
Poszedł priv. :okej:

: śr lis 26, 2008 20:40
autor: rross
Byłem przejazdem w Alwerni i zajechałem do zakładu mechanicznego i popytałem mechanika o ceny żeby porównać z Krakowem i tak:

wymiana amortyzatorów z osłonami - 40zł/szt
wymiana sinte bloków vel simmerbloków tylna belka 35 zł/szt
geometria 50 zł
kąty 30zł

: śr lis 26, 2008 21:57
autor: Paweł Marek
No widzisz. Warto Kraków zostawić sobie tylko do zwiedzania.

: śr lis 26, 2008 22:14
autor: mate64
Paweł Marek zwiedzanie Krakowa tez kosztuje :bigok: :bigok: sorry za OT

: śr lis 26, 2008 22:45
autor: guti
rross pisze:geometria 50 zł
u mnie całosc robia za 50 zł :) kąty ze zbieznoscia , chyba ze ty tak to ujales tak ze całosc 50 a jakby ktos chcial sama zbieznosc to 30 , to wtedy ok :)

co do tej belki z tyłu to ja bym sie nie zastanawiał jak za takie pieniadze :)

: sob lis 29, 2008 17:56
autor: rross
geometria osobno 50
i katy 30 osobno.

Przód zrobię sam a tył dam do zrobienia jeszcze jakiś przewód hamulcowy uwale i lipa będzie będzie a tak będę miał spokój.

Zwiedzanie Krakowa kosztuje niestety i to nie mało :bigok:

[ Dodano: 13 Gru 2008 21:36 ]
mate64 pisze:Na pewno mas CAŁĄ KOLUMNE. :grin:
A czy możesz wymienić same wkłady mcpersona (bo chyba o to ci chodzi) to sie okaże jak ściągniesz sprężynę i osłonę, czy jest wymienny wkład czy na stałe. Wiem że bilstein, monroe i chyba KYB mają niewymienne wkłady. :grin:
na stole sie okazało że mam całe kolumny, jeden był wylany a drugi jak rozkręciłem to..... ze środka wysypały się rozleciałe części :bigok: (ale na przeglądzie był sprawny w 50%) :chytry:
wymiana całości 3 godz + końcówka sworznia (pierwszy raz).

Do tego pojechałem na kąty i zbieżność, bo po wszystkim miedzy 60 a 80km/godz. bardzo mi szumiało i jakoś dziwnie się prowadził okazało się kąty były jakieś z kosmosu a to że szumiało to auto było rozbieżne, teraz jest OK :majkel:

Dziękuje koledzy za pomoc, ale niestety pkt nie mogę dać.

Ps za kąty i geometrie zapłaciłem 60 zł