Wymiana amorków
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- rross
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 22:47
- Lokalizacja: Kraków/Tarnobrzeg
- Kontakt:
kurcze chyba????? hmmm to ja już nie wiem, nic to w takim razie sie okaże napiszę co i i jak poszło po robocie, ale będę tu zaglądał.
Na razie wielkie THX,
Grześko może masz namiar na tego gościa z WORDa???
Na razie wielkie THX,
Grześko może masz namiar na tego gościa z WORDa???
Ostatnio zmieniony pn lis 24, 2008 21:44 przez rross, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-8988.png[/img][/url]
Poszedł priv.
Ostatnio zmieniony śr lis 26, 2008 19:44 przez Grześko, łącznie zmieniany 1 raz.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
- rross
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 22:47
- Lokalizacja: Kraków/Tarnobrzeg
- Kontakt:
Byłem przejazdem w Alwerni i zajechałem do zakładu mechanicznego i popytałem mechanika o ceny żeby porównać z Krakowem i tak:
wymiana amortyzatorów z osłonami - 40zł/szt
wymiana sinte bloków vel simmerbloków tylna belka 35 zł/szt
geometria 50 zł
kąty 30zł
wymiana amortyzatorów z osłonami - 40zł/szt
wymiana sinte bloków vel simmerbloków tylna belka 35 zł/szt
geometria 50 zł
kąty 30zł
[url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-8988.png[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- rross
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 22:47
- Lokalizacja: Kraków/Tarnobrzeg
- Kontakt:
geometria osobno 50
i katy 30 osobno.
Przód zrobię sam a tył dam do zrobienia jeszcze jakiś przewód hamulcowy uwale i lipa będzie będzie a tak będę miał spokój.
Zwiedzanie Krakowa kosztuje niestety i to nie mało
[ Dodano: 13 Gru 2008 21:36 ]
wymiana całości 3 godz + końcówka sworznia (pierwszy raz).
Do tego pojechałem na kąty i zbieżność, bo po wszystkim miedzy 60 a 80km/godz. bardzo mi szumiało i jakoś dziwnie się prowadził okazało się kąty były jakieś z kosmosu a to że szumiało to auto było rozbieżne, teraz jest OK
Dziękuje koledzy za pomoc, ale niestety pkt nie mogę dać.
Ps za kąty i geometrie zapłaciłem 60 zł
i katy 30 osobno.
Przód zrobię sam a tył dam do zrobienia jeszcze jakiś przewód hamulcowy uwale i lipa będzie będzie a tak będę miał spokój.
Zwiedzanie Krakowa kosztuje niestety i to nie mało
[ Dodano: 13 Gru 2008 21:36 ]
na stole sie okazało że mam całe kolumny, jeden był wylany a drugi jak rozkręciłem to..... ze środka wysypały się rozleciałe części (ale na przeglądzie był sprawny w 50%)mate64 pisze:Na pewno mas CAŁĄ KOLUMNE.
A czy możesz wymienić same wkłady mcpersona (bo chyba o to ci chodzi) to sie okaże jak ściągniesz sprężynę i osłonę, czy jest wymienny wkład czy na stałe. Wiem że bilstein, monroe i chyba KYB mają niewymienne wkłady.
wymiana całości 3 godz + końcówka sworznia (pierwszy raz).
Do tego pojechałem na kąty i zbieżność, bo po wszystkim miedzy 60 a 80km/godz. bardzo mi szumiało i jakoś dziwnie się prowadził okazało się kąty były jakieś z kosmosu a to że szumiało to auto było rozbieżne, teraz jest OK
Dziękuje koledzy za pomoc, ale niestety pkt nie mogę dać.
Ps za kąty i geometrie zapłaciłem 60 zł
Ostatnio zmieniony sob gru 13, 2008 22:37 przez rross, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-8988.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości