Strona 2 z 2

: sob lis 15, 2008 19:47
autor: zodiak
Cytat z aukcji sprzedawcy zestawów regeneracyjnych do G. Wiadomo, że jak sprzedaje to nie jest "bezstronny" ale pewne fakty są zapewne faktami : Np. listwy trzeba wymieniać co 40 tys. km, bo gdy staną się wytarte wylatują i szatkują delikatny wirnik. Łożyska należy wymieniać co 80-100 tys. km, w przeciwnym razie kąt pracy wirnika zmieni się, co prowadzi do zniszczenia wirnika, ale także dziur w obudowach wyżłobionych przez wirnik, po czym G nie nadaje się do niczego, nie mówiąc już o opiłkach, które lecą do intercoolera i dalej, dokańczając dzieła zniszczenia. Mały pasek G trzeba wymieniać co 25 tys. km bo jego zerwanie to natychmiastowa śmierć G, w końcu działa on jak pasek rozrządu i każdy chyba widział jak działa ten mechanizm w G60. Simmery wymienia się wedle uznania, czas przychodzi na nie gdy na kompresorze są widoczne wycieki oleju, ale lepiej to zrobić przy regeneracji, żeby G dobrze trzymał ciśnienie.Ww. przebiegów należy trzymać się bezwzględnie, wystarczy poptyać innych użytkowników G czym grozi oszczędzanie na choćby klikuset kilometrach bez regeneracji..."

Nie komentuję, jedynie cytuję.
Sorki, jeden komentarz - skarbonka :D

"

: sob lis 15, 2008 20:26
autor: barteKKK03
Sorki, jeden komentarz - skarbonka :D
I dlatego kupujmy wszyscie diesle!

: sob lis 15, 2008 21:05
autor: To_mas
zodiak pisze:Sorki, jeden komentarz - skarbonka :D
tak jak każde inne auto o które sie nie dba !!

A chyba każdy wie ze auta z doładowaniem (turbo, kompresor) dużo łatwiej rozpieprzyć niz zwykłe wolnossące i tyle w temacie :helm:

: ndz lis 16, 2008 04:32
autor: paja
jako że szukam auta z kompresorem G i trochę czytałem na ten temat, słyszałem o kompresorach które miały nalatane ponad 300tys km. co do tych argumentów o częstych wymianach czesci. trochę to śmieszne, gdzyż pasek kosztuje ok 40 zł to chyba nie jest jakiś tragiczny wydatek jak na 25tys km. Simmeringi ok 80 zł na to też tragedii chyba nie ma. Tak przynajmniej ceny kształtują sie w g40.