: sob lis 15, 2008 19:47
Cytat z aukcji sprzedawcy zestawów regeneracyjnych do G. Wiadomo, że jak sprzedaje to nie jest "bezstronny" ale pewne fakty są zapewne faktami : Np. listwy trzeba wymieniać co 40 tys. km, bo gdy staną się wytarte wylatują i szatkują delikatny wirnik. Łożyska należy wymieniać co 80-100 tys. km, w przeciwnym razie kąt pracy wirnika zmieni się, co prowadzi do zniszczenia wirnika, ale także dziur w obudowach wyżłobionych przez wirnik, po czym G nie nadaje się do niczego, nie mówiąc już o opiłkach, które lecą do intercoolera i dalej, dokańczając dzieła zniszczenia. Mały pasek G trzeba wymieniać co 25 tys. km bo jego zerwanie to natychmiastowa śmierć G, w końcu działa on jak pasek rozrządu i każdy chyba widział jak działa ten mechanizm w G60. Simmery wymienia się wedle uznania, czas przychodzi na nie gdy na kompresorze są widoczne wycieki oleju, ale lepiej to zrobić przy regeneracji, żeby G dobrze trzymał ciśnienie.Ww. przebiegów należy trzymać się bezwzględnie, wystarczy poptyać innych użytkowników G czym grozi oszczędzanie na choćby klikuset kilometrach bez regeneracji..."
Nie komentuję, jedynie cytuję.
Sorki, jeden komentarz - skarbonka
"
Nie komentuję, jedynie cytuję.
Sorki, jeden komentarz - skarbonka
"