Strona 2 z 2

: sob lis 15, 2008 23:04
autor: zoso8894
więc zaczołem kręcić tą srubką tak na oślep ale na niewiele się to zdało ...

czy ona jest do ustalania właściwego luzu wirnika silniczka ?
nie bardzo wiem jak to jest zbudowane ...

bo zdesperowany dokręciłem ją do konca tak ze dalej juz sie nie dało
i o dziwo wszystko jest ok
obroty płynnie spadają zupełnie wróciło wszystko do normy ...
super zaoszczedzilem na razie nerwów i 250 plenow,
juz 2 dzien przejezdzilem i wyglada na to ze bedzie ok

: ndz lis 16, 2008 18:49
autor: sas_gti
Paweł Marek, przepływka była wyjęta z samochou i mierzyłem rezystancję miedzy dwoma stkami (nie pamietam juz ktorymi)
Rezystancja z tego co wiem ma się zmieniac płynnie od zakmniętej do pełnego otwarca i a tak nie było. Juz nie pamietam dokładnych wartosci ale dla klapki otwartej na jakieś 60-70% reyzstancja była taka sama jak przy maksymalnym otwarciu. Natmoast jak otwarta była miedzy tymi 70 a 100% to zmianiało się już płynnie.