więc zaczołem kręcić tą srubką tak na oślep ale na niewiele się to zdało ...
czy ona jest do ustalania właściwego luzu wirnika silniczka ?
nie bardzo wiem jak to jest zbudowane ...
bo zdesperowany dokręciłem ją do konca tak ze dalej juz sie nie dało
i o dziwo wszystko jest ok
obroty płynnie spadają zupełnie wróciło wszystko do normy ...
super zaoszczedzilem na razie nerwów i 250 plenow,
juz 2 dzien przejezdzilem i wyglada na to ze bedzie ok
spadają obroty po puszczeniu gazu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Paweł Marek, przepływka była wyjęta z samochou i mierzyłem rezystancję miedzy dwoma stkami (nie pamietam juz ktorymi)
Rezystancja z tego co wiem ma się zmieniac płynnie od zakmniętej do pełnego otwarca i a tak nie było. Juz nie pamietam dokładnych wartosci ale dla klapki otwartej na jakieś 60-70% reyzstancja była taka sama jak przy maksymalnym otwarciu. Natmoast jak otwarta była miedzy tymi 70 a 100% to zmianiało się już płynnie.
Rezystancja z tego co wiem ma się zmieniac płynnie od zakmniętej do pełnego otwarca i a tak nie było. Juz nie pamietam dokładnych wartosci ale dla klapki otwartej na jakieś 60-70% reyzstancja była taka sama jak przy maksymalnym otwarciu. Natmoast jak otwarta była miedzy tymi 70 a 100% to zmianiało się już płynnie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 222 gości