Strona 2 z 2
: pn lis 03, 2008 19:43
autor: kaczor4011
To_mas pisze:Wszystko działa !! 1 6 D, bez żadnych diód
jednak sie mylilem
dobra panowie, ja wsumie mam taki sam problem(xenon jest podlaczony pod postojówki) tylko ze ja nie mam tej zworki-mam starsza instalke- jakis inny patent??
: pn lis 03, 2008 20:08
autor: Lipek81
Jeżeli dobrze mniemam, to w nowym panelu trzeba połączyć na pozycji 10. piny 2 i 6. Jeżeli masz stary panel bezpieczników to możliwości są dwie:
- jeżeli samochód jest wyprodukowany do początku sierpnia 1985 to trzeba połaczyć ze sobą przewody przy manetce - żółty z czarno-białym. Jeżeli chcemy srobić bez cięcia kabli, to łączymy pin G7 z pinem M2 z tyłu panela bezpieczników.
Jeżeli auto wyprodukowane po lipcu 1985, to łączymy piny M1 i M2 ze sobą (z tyłu panela, fajna złaczka - można to zrobić konektorkami), lub inwazyjnie, czyli tak jak wyżej - przy manetce.
: pn lis 03, 2008 20:35
autor: To_mas
kaczor4011, ja właśnie dlatego nie chciałem sie podpinać pod postojówki bo teraz mofg sibie auto normalnie zostawić na kierunkowskazie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
czyli na pozycyjnym.
: pn gru 28, 2009 02:17
autor: stopczyk26
Lipek81 pisze:Jeżeli auto wyprodukowane po lipcu 1985, to łączymy piny M1 i M2 ze sobą (z tyłu panela, fajna złaczka - można to zrobić konektorkami), lub inwazyjnie, czyli tak jak wyżej - przy manetce.
Czy moze ktos napisac gdzie sa te piny gdzie ich szukac albo pokazac to na jakims schemacie bo wlasnie mam problem z podlaczeniem elektromagnesu a skrzynke mam starszego typu
: wt gru 29, 2009 21:13
autor: Lipek81
z tyłu skrzynki dwa piny obok, na konektorki - są tam tylko dwa piny ułożone w kształt litery "T" - na pewno zobaczysz.
: wt gru 29, 2009 21:20
autor: stopczyk26
Lipek81 pisze:z tyłu skrzynki dwa piny obok, na konektorki - są tam tylko dwa piny ułożone w kształt litery "T" - na pewno zobaczysz.
A jeszcze jedno pytanie jak mozna sciagnac skrzynke bo nigdy tego nie robilem i nie za bardzo wiem jak sie do tego zabrac a nie chcialbym niczego uszkodzic
: wt gru 29, 2009 21:52
autor: Lipek81
Musisz zdjąć półkę nad nogami kierowcy, potem w starym typie skrzynki masz na dole takie białe zabezpieczenie - taki kluczyk - przekręcasz i wyciągasz, potem jeszcze po bokach też dwa zabezpieczenia - takie białe dźwignie jakby - musisz je odgiąć lekko na zewnątrz, a potem przekręcić do siebie i wyciągnąć i wtedy skrzynka już wisi tylko na haczykach - lekko do góry i do siebie i sama spadnie.
: wt gru 29, 2009 21:59
autor: stopczyk26
Lipek81 pisze:Musisz zdjąć półkę nad nogami kierowcy, potem w starym typie skrzynki masz na dole takie białe zabezpieczenie - taki kluczyk - przekręcasz i wyciągasz, potem jeszcze po bokach też dwa zabezpieczenia - takie białe dźwignie jakby - musisz je odgiąć lekko na zewnątrz, a potem przekręcić do siebie i wyciągnąć i wtedy skrzynka już wisi tylko na haczykach - lekko do góry i do siebie i sama spadnie.
Dzieki jutro bedzie proba, mam nadzieje ze w koncu beda swiecily dlugie na zenku
[ Dodano: 30 Gru 2009 20:56 ]
Rozwiazanie mojego problemu (nie dzialaly swiatla dlugie przy soczewce bixenonowej) okazalo sie banalnie proste, byl to tylko i wylacznie moj blad. Otoz podaczajac soczewke zrobilem to na szybkozlaczkach przelotowych (ponizej zdjecie pogladowe)
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/242/ee3c3ad650f731b2.jpg)
i po kolejnym razie z kolei jak wszystko sprawdzalem okazalo sie ze zbyt slabo ja zacisnalem i po prostu nie przecielo izolacji przewodu. Tak wiec dzisiaj to poprawilem i teraz dlugie swieca az milo i w dodatku bez zadbnych zworek czy mostkow.
: ndz mar 21, 2010 17:00
autor: kret077744