Strona 2 z 2

: ndz lis 02, 2008 18:45
autor: New_Man
Sorry że wtrącę i przerwę rozmowę o problemie kolegi ale:

mam Golfa 2 1.6 TD JR i u mnie jest problem z hamulcami z tyłu (bębny) , cylinderek padł ...
Mam nowy do wymiany ale ... i tu się schody zaczynają . Z tyłu przykręcony jest jakimiś dziwnymi śrubami , bo ni to imbus ni to co innego , próbowałem wszystkim i nic nie idzie ... a jazda bez hamulców na tył to no na dłuższą metę samobójstwo ....

Co z tym zrobić , czy wiecie co to za klucz którego nie ma u mnie w garażu (mimo że mam zestaw kluczy którego pozazdrościł by nie jeden mechanik)

tak samo z wężykiem doprowadzającym płyn do cylinderka ....


POMOCY !!

: ndz lis 02, 2008 21:04
autor: Lipek81
Cylinderki z tyłu przykręcone są imbusami. Jeżeli nie możesz ich ruszyć, lub wyrobiły się już w nich sześciokąty, to rozwierć obudowę cylinderka przy śrubie - żeliwo dość łatwo się woerci. popukaj trochę młotkiem, aż stary cylinderek się rozleci. Daj nowe śruby. Uważaj też przy wymianie na przewód hamulcowy idący do cylinderka - jeżeli mocno go rdza załpała, to może być problem z odkręceniem - wtedy przyszykuj sobie drugi przewód na wymianę. A jeżeli nie chce się Tobie bawić, to wymień samo wnętrze cylinderka, ze starego zostaw tylko obudowę.

: pn lis 03, 2008 06:08
autor: New_Man
Nie zależy mi na tych starych cylinderkach bo mam funkiel-nówki więc wymieniam bo dziś jeździłem bez i tak lipnie się zachowuje .... więc spróbuję jeszcze coś imbusem a jak nie to wiertarka i do roboty :D

Dzięki za pomoc :)

Jak będzie jakiś postęp to napiszę :D

: pt lis 07, 2008 21:49
autor: tberent
koniec tematu. wymiana vacum pomogla mimo ze stare wygladalo swietnie i wew i na zew al emimo to tylko dawało podcisnienie na wysokich obrotach. wymiana i jest super