co to moze byc i jak zdiagnozować??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » ndz lis 02, 2008 18:45

Sorry że wtrącę i przerwę rozmowę o problemie kolegi ale:

mam Golfa 2 1.6 TD JR i u mnie jest problem z hamulcami z tyłu (bębny) , cylinderek padł ...
Mam nowy do wymiany ale ... i tu się schody zaczynają . Z tyłu przykręcony jest jakimiś dziwnymi śrubami , bo ni to imbus ni to co innego , próbowałem wszystkim i nic nie idzie ... a jazda bez hamulców na tył to no na dłuższą metę samobójstwo ....

Co z tym zrobić , czy wiecie co to za klucz którego nie ma u mnie w garażu (mimo że mam zestaw kluczy którego pozazdrościł by nie jeden mechanik)

tak samo z wężykiem doprowadzającym płyn do cylinderka ....


POMOCY !!


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz lis 02, 2008 21:04

Cylinderki z tyłu przykręcone są imbusami. Jeżeli nie możesz ich ruszyć, lub wyrobiły się już w nich sześciokąty, to rozwierć obudowę cylinderka przy śrubie - żeliwo dość łatwo się woerci. popukaj trochę młotkiem, aż stary cylinderek się rozleci. Daj nowe śruby. Uważaj też przy wymianie na przewód hamulcowy idący do cylinderka - jeżeli mocno go rdza załpała, to może być problem z odkręceniem - wtedy przyszykuj sobie drugi przewód na wymianę. A jeżeli nie chce się Tobie bawić, to wymień samo wnętrze cylinderka, ze starego zostaw tylko obudowę.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » pn lis 03, 2008 06:08

Nie zależy mi na tych starych cylinderkach bo mam funkiel-nówki więc wymieniam bo dziś jeździłem bez i tak lipnie się zachowuje .... więc spróbuję jeszcze coś imbusem a jak nie to wiertarka i do roboty :D

Dzięki za pomoc :)

Jak będzie jakiś postęp to napiszę :D


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pt lis 07, 2008 21:49

koniec tematu. wymiana vacum pomogla mimo ze stare wygladalo swietnie i wew i na zew al emimo to tylko dawało podcisnienie na wysokich obrotach. wymiana i jest super


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 347 gości