Ktoś wlał za dużo oleju do przekładni głównej, u mnie było to samo, po prostu zamiast wlać 0,75L wlewają cały litr. Nie koniecznie musi być ATF 320, olej musi mieć poziom jakości Dexron, czy to będzie Dexron II, czy III nie ważne, pewnie czym droższy tym lepszy. Musiałeś źle sformułować pytanie jak zadzwoniłeś do serwisu, może zapytałeś się czy do skrzyni automatycznej leje się dwa rodzaje olejów. Na takie pytanie każdy odpowie, że jeden. Co innego gdybyś się zapytał jaki olej leję się do przekładni głównej, a jaki do planetarnej, jeśli mechanik potrafi rozróżnić te przekładnie uzyskasz odpowiedź, że do głównej leje się przekładniowy, a do planetarnej ATF. Tu jest skan z oryginalnej instrukcji MK2, zaznaczone na czerwone jakie oleje się leje jeśli jest automat:
To zmienia postać rzeczy jeśli po odkręceniu korka wylał Ci się czerwony olej, poszła Ci uszczelka między przekładnią planetarną, a przekładnią główną. Musisz oddać samochód do warsztatu, skrzynia przez jakiś czas będzie normalnie pracować, ale z czasem nieodwracalnie się zniszczy.
pzdr