: śr lis 05, 2008 10:37
MarcinRoz,
Wczoraj sprawdziłem jak radziłeś - dolny wąż był zimny do czasu aż górny nie zrobił się gorący (nie wiem czy dobrze spojrzałem, ale chyba termostat puścił płyn zanim wskazówka doszła do 90st., tzn. dolny zrobił się gorący wcześniej). Dodam, że na postoju autko trzyma temp. elegancko 90st. Jak jade wskazówka jest notorycznie ciut poniżej kreski 75st. Mechanik mówił mi, że ważne jest co pokazuje na postoju, że w trakcie jazdy zawsze będzie mniejsza temp., tyle że mi sie wydaje że wskazania jednak powinny cały czas pokazywać 90st jak kiedyś, przed wymianą czujnika.
Jeżeli termostat otwiera sie za wcześnie, wiatrak oczywiście nie chodził- temp. na zewnątrz niska, to czy normalnym jest że temp. będzie 90st. na postoju?
Wczoraj sprawdziłem jak radziłeś - dolny wąż był zimny do czasu aż górny nie zrobił się gorący (nie wiem czy dobrze spojrzałem, ale chyba termostat puścił płyn zanim wskazówka doszła do 90st., tzn. dolny zrobił się gorący wcześniej). Dodam, że na postoju autko trzyma temp. elegancko 90st. Jak jade wskazówka jest notorycznie ciut poniżej kreski 75st. Mechanik mówił mi, że ważne jest co pokazuje na postoju, że w trakcie jazdy zawsze będzie mniejsza temp., tyle że mi sie wydaje że wskazania jednak powinny cały czas pokazywać 90st jak kiedyś, przed wymianą czujnika.
Jeżeli termostat otwiera sie za wcześnie, wiatrak oczywiście nie chodził- temp. na zewnątrz niska, to czy normalnym jest że temp. będzie 90st. na postoju?