Strona 2 z 2

: pt paź 17, 2008 14:58
autor: Maćkooo
marepako pisze:na allegro jest chlop ktory regeneruje gazniki i moge z czystym sumieniem powiedziec ze robi to dobrze (aczkolwiek nie tanio). robi caly gaznik a nie rzecz ktora sie spier...
Nie dziwie się skoro budowa tego gaznika jest prosta jak budowa cepa. Wiec wystarczy odkrecic odpowiednia czesc i po kłopocie.
No chyba ze komus nie chce sie okdrecac 2 śrubek bądź ubrudzic rąk to niech lepiej zapłaci.

: pt paź 17, 2008 16:03
autor: marepako
Maćkooo pisze:
marepako pisze:na allegro jest chlop ktory regeneruje gazniki i moge z czystym sumieniem powiedziec ze robi to dobrze (aczkolwiek nie tanio). robi caly gaznik a nie rzecz ktora sie spier...
Nie dziwie się skoro budowa tego gaznika jest prosta jak budowa cepa. Wiec wystarczy odkrecic odpowiednia czesc i po kłopocie.
No chyba ze komus nie chce sie okdrecac 2 śrubek bądź ubrudzic rąk to niech lepiej zapłaci.
jesli jestes w stanie zalatwic zawor woskowy badz oryginalne czescie pierburga to chwala ci za to

: pt paź 17, 2008 17:33
autor: Maćkooo
A po co wymieniac czesci. Wiekszośc da sie naprawic przy użyciu kawałka gumy i głowy. :D
Takze zawór woskowy da sie naprawic.

: sob paź 18, 2008 18:14
autor: Jessy
Przemysłowa 13A "AGMI" Trans Serwis , koło urzedu celnego

[ Dodano: 18 Paź 2008 18:16 ]
Tel 889220213 Krzysiek

: sob paź 18, 2008 20:07
autor: Pooldi
A jak można naprawić woskowy element (objętościowy)?? U mnie ten trzpień nie wystaje poza waxa.

: sob paź 18, 2008 20:51
autor: Paweł Marek
przecież trzepień nie wystaje, koniec dźwigni łączącej się przepustnicą wchodzi w jego środek. Nie naprawisz waxa jako takiego. Ale jeśli jest uszkodzony na tyle że nie idzie obniżyć obrotów na śróbach przy siłowniku 3 położeniowym, to można ustawić wychylenie przepustnicy (zmniejszyć je) przy waxie. Jest tam śróbka regulacyjna na imbus, pierwsza od lewej z dwóch podobnych.

: pn paź 20, 2008 07:16
autor: arab_den
Ja panowie niemam niestety gdzie i kiedy grzebać w mojej błyskawicy, a ze chce się pozbyć jak najszybciej tego problemu to zamówiłem sobie regenerowany gaźnik z gwarancją wydaje mi się ze w przyzwoitych pieniądzach, więcej przejezdze niz jest on warty bo narazie spala mi 20l/100km a poranne odpalanie na zimnym silniku to katastrofa.