Strona 2 z 3
: czw paź 16, 2008 21:05
autor: krzycho1702
Na pilocie jest jeden przycisk do kanalu dodatkowego
a jesli chodzi o prady to sa 2 przewody do kanalu dodatkowego
i jest w nich napiecie takie jak na schemacie bo sprawdzalem ale jak dlugi jest impuls to nie wiem
Teraz mam inny problem bo nie moge dobrze ustawic silownikow w drzwiach ale to jutro rozpracuje Pozdrawiam i dziekuje Jak skoncze prace to wynagrodze pomoc punktami
: czw paź 16, 2008 21:18
autor: Paweł Marek
krzycho1702 pisze:skończe prace to wynagrodze pomoc punktami
mam tu dodatkową prośbę - propozycję: zrób jeśli masz czym trochę fotek z umiejscowienia siłowników we wszystkich drzwiach, to się ludziom przyda.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: ndz paź 19, 2008 12:22
autor: tomek0o7
Paweł Marek, dobrze mówisz
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Bo sam niedlugo bede montował centralny a nie wiem jak sie do tego zabrac a maly poradnik by sie przydał
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: wt paź 21, 2008 09:23
autor: krzycho1702
Koledzy centralny zamontowany ale tylko w drzwiach bo sie rozchorowalem
Ale drzwi kierowcy bede jeszcze raz poprawial to wtedy pokaze fotki.
No i jak bede podpinal klape tylna to tez zrobie fotki co i jak ma byc zrobione.
W razie jakichs pytan mozecie pisac na pw albo gg napewno cos poradze.
Prosze jeszcze nie zamykac tematu bo jak skoncze calkiem centralke to dodam wszystkie fotki
A dzis wynagradzam pomoc tym ktorzy naprawde mi pomogli
Pozdro
: śr paź 22, 2008 01:17
autor: weryfany
Tylna klapa:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=179784
Jedynie co to maleńka modyfikacja sterowania siłownikiem
I wada nie otworzymy go kluczykiem (a może zaleta w przypadku złodziei).
: śr paź 22, 2008 12:47
autor: krzycho1702
Koledzy lipa straszna!!!! Podpialem silownik przez przekaznik i spalilem silownik
Myslalem ze cos jest zle i wszystko sprawdzilem od nowa Mialem drugi silownik i co najgorsze on tez sie spalil:/
Czego to moze byc wada?? Moze przekaznik spalony i caly czas daje prad??
Pomocy!!
: śr paź 22, 2008 14:55
autor: Paweł Marek
krzycho1702 pisze:Czego to moze byc wada?
podpięcia pod kanał dodatkowy z długim impulsem, który pali siłownik, nie tak zrobiłeś?
: śr paź 22, 2008 18:52
autor: krzycho1702
Paweł Marek pisze:podpięcia pod kanał dodatkowy z długim impulsem
Po zastanowieniu mysle ze moze tak byc ale silowniki wogole nie reagowaly
A do tego dochodzi jeszcze jedno ze w jadnym kablu jest caly czas 12v bez przerwy
chyba ze to tak dlugo jest impuls ze za kazdym razem mi pokazywalo ze jest napiecie
A w drugim miernik nie pokazuje praktycznie nic
: śr paź 22, 2008 18:56
autor: Paweł Marek
Na kablu od siłownika jest stały plus? Jeśli założyłeś przekaźnik na kablu masowy to ok, jeśli robiłeś przerzutnik wg porad to zrobiłeś błąd w podpięciu przekaźnika.
: śr paź 22, 2008 19:02
autor: krzycho1702
Paweł Marek, to napisz mi jeszcze raz jak bym mial to po stykach podpiac jesli mozesz
: śr paź 22, 2008 19:43
autor: Paweł Marek
[ Dodano: Sro Paź 22, 2008 7:42 pm ]
![Obrazek](http://images4.fotosik.pl/191/99a8d821e3284c9dm.jpg)
jak na rysunku tylko trochę opis się zmieni
87 - plus do siłownika klapy
86 - sygnała masowy (krótki) z centralki
[ Dodano: Sro Paź 22, 2008 7:44 pm ]
masa siłownika do masy pojazdu
: śr paź 22, 2008 19:46
autor: krzycho1702
a 30 co to ma byc bo nie podpisane??
: śr paź 22, 2008 20:00
autor: Paweł Marek
Przecież narysowałem, połączone razem z 85, to i to do stałego plusa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: śr paź 22, 2008 20:07
autor: krzycho1702
Aha dzieki bardzo juz rozumiem Sorki ale sie trocha zmieszalem
Jak tylko kupie nowy silownik to podepne to jeszcze raz i wtedy napisze co i jak
Dzieki bardzo Paweł Marek,