Strona 2 z 2

: śr paź 15, 2008 19:14
autor: borysGT
Witam,widze ze mały kocioł sie zrobił-schemata kolumny mam w ksiazce(nizebyt dokładnie opisany dlatego pisze na forum) gume z łozyskiem wymianiałem przy pomocy sciagaczy,ale zadnej nakretki czy u gory talezyka sprezyny czy na dole nie było-jedynie nakretka gorna widoczna w przedziale silnika,-przed wymiana łozyska z guma nie było duzego luzu gora doł tylko na boki,po wymianie na boki znikł to oczywiste łozyska do bani ale pojawił sie gora doł,znaczny niz powinien byc-jestm pewny na 100% ze zadnej nakretki z nacienciem niebyło,wiem ze np w pasacie tak jest ze skreca ona całe mocowanie sprezyny przedniej kolumny

: śr paź 15, 2008 19:28
autor: sas_gti
ta nakrętka być musi chyba że masz jakieś frankensztajnowskie zawieszenie poskładane z niewiadomo czego.
oto dwa typy kolumny z mk3 i nie ma innych!! W obu widać nakrętkę nad poduszką i nakrętkę na talerzu.
Obrazek

[ Dodano: Sro Paź 15, 2008 19:29 ]
borysGT pisze: gume z łozyskiem wymianiałem przy pomocy sciagaczy
do poduszki w mk3 się zabierasz ze ściągaczem? Przeciez ona trzyma się wlasnie dzięki tej nakrętce, wiec ja głupieje, nie wiem od czego masz to zaiwszenie ale jak powinno to wyglądać to widac na schemacie wyżej, i śmiem twierdzic na 100% że nie ma prawa być inaczej.