Strona 2 z 2

: wt lip 26, 2005 23:50
autor: andrz3j
flatron316 pisze:Na podnośniku to za dużo nie zobaczysz -no chyba że masz taki luz że koło lata ale wtedy to powinno się po kilometrze urwać .Jedyną metodą weryfikacji zużycia łożyska jest pomiar czujnikiem zegarowym (siły) .
pozdro flat
Na podnosniku świetnie wszystko sparwdzisz ale musi to być taki podnosnik aby podnieśc całe auto:
1. podnosisz auto (4 koła w powietrzu- na porzadnym podnosniku !!)
2. wrzucasz bieg 4 i delikatnie wciskasz gaz a druga osoba *#cenzura#* , wszystko będzie słychac nawet kilka razy głosniej niz normalnie podczas jazdy

Łożysko możesz przesmarowac ale chyab tylne stozkowe w normalnym Golfie (nie GTI z tarczami z tyłu) . Z przodu masz pełne "zamkniete" łozysko (z osłonami)...


P.S. Łożysko mam juz wymienione :). Ale na takich speców trafiłem ze szkoda gadac.. :/ Spier&%^% mi zbierznośc i jeszcze sie kłucili ze VW nie ma regulacji konta pochylenia koła :D. Mimo ze odkrecał mechanik teleskop u dołu .. echh potem nie mili klucza itd.. Ogólnie nie polecam zakładu w ZG "MTS" na ul. batorego na przeciwko Inter Marche..