czujnik walu korbowego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob paź 04, 2008 23:04

GMS pisze:zaplonu w tym silniku nie ustawia sie
jesli aparat jest ruchomy to ustawia sie na 200%



!!robert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn sty 07, 2008 13:56
Lokalizacja: krk

Post autor: !!robert » sob paź 04, 2008 23:06

wiem w tym silniku zaplonu nie ustawia sie krecac aparatem ustawia sie go po znakach i tylko synchronizacje vagiem a kat wyprzedzenia zaplonu sam sterownik sobie dobiera w zaleznosci jakie informacje dostaje z czujnika spalania stukowego.


<<<GTI>>>
sprzedam sterownik silnika nr 037 906 025 H

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob paź 04, 2008 23:06

jeden taki meches powiedział tak samo ze w moim AFT zapłonu sie nie ustawia po jego regulacji auto wlekło sie jak 40KW ale sam doszedłem do tego jak się ustawia


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 04, 2008 23:07

!!robert, weź jeszcze zapytaj na dziale diagnostycznym u góry. Nie chce mi się wierzyć żeby nie było widać żadnych błędów skoro silnik pracuje w trybie awaryjnym, jak nie hall w aparacie zapłonowym to może czujnik spalania stukowego? Sonda? Nie wiem który jeszcze czujnik mógłby wprowadzić ECU w tryb awaryjny


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob paź 04, 2008 23:08

!!robert pisze:wiem w tym silniku zaplonu nie ustawia sie krecac aparatem ustawia sie go po znakach i tylko synchronizacje vagiem a kat wyprzedzenia zaplonu sam sterownik sobie dobiera w zaleznosci jakie informacje dostaje z czujnika spalania stukowego.
co synchronizujesz tym VAGiem



!!robert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn sty 07, 2008 13:56
Lokalizacja: krk

Post autor: !!robert » sob paź 04, 2008 23:11

dane z czujnika polozenia walu korbowego i czujnika halla w aparacie zaplonowym


<<<GTI>>>
sprzedam sterownik silnika nr 037 906 025 H

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » sob paź 04, 2008 23:12

jest ruchomy ale sie nie ustawia nim caly zaplon leci z czujnika polozenia walu



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob paź 04, 2008 23:13

!!robert pisze:dane z czujnika polozenia walu korbowego i czujnika halla w aparacie zaplonowym
sterownik ma ustawienia fabryczne i nic nie musisz synchronizować ale napisz jak to robisz jestem ciekaw

[ Dodano: 04 Paź 2008 23:14 ]
GMS pisze:jest ruchomy ale sie nie ustawia nim caly zaplon leci z czujnika polozenia walu
nieprawda

[ Dodano: 04 Paź 2008 23:22 ]
czyli montujesz jak leci



!!robert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn sty 07, 2008 13:56
Lokalizacja: krk

Post autor: !!robert » sob paź 04, 2008 23:27

bylem juz u kilku fachowcow i kazdy powtaza ze w tym silniku zaplonu nie ustawia sie poprzez krecenia aparatem.


<<<GTI>>>
sprzedam sterownik silnika nr 037 906 025 H

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » sob paź 04, 2008 23:28

nie ustawiasz aparat na znak oczywiscie wczesniej ustawiajac rozrzad tez na znaki wiecej nic nie regulujesz
no chyba ze ja sie nie znam



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob paź 04, 2008 23:30

!!robert pisze:bylem juz u kilku fachowcow i kazdy powtaza ze w tym silniku zaplonu nie ustawia sie poprzez krecenia aparatem.
ten silnik to antoś to nie 20V

[ Dodano: 04 Paź 2008 23:31 ]
w moim największy fachowiec w Malborku nie potrafił ustawić tylko spaprał robote

[ Dodano: 04 Paź 2008 23:33 ]
sławny pan Łaski

[ Dodano: 04 Paź 2008 23:41 ]
do AFT podchodził z lampą strobo.



!!robert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn sty 07, 2008 13:56
Lokalizacja: krk

Post autor: !!robert » sob paź 04, 2008 23:41

rozrzad jet justawiony po znakach sprawdzany kilka krotnie.


<<<GTI>>>
sprzedam sterownik silnika nr 037 906 025 H

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob paź 04, 2008 23:46

najprościej choć nie dokładnie to ustaw rozrząd na znaki i palec aparatu na kreskę obudowy


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

!!robert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn sty 07, 2008 13:56
Lokalizacja: krk

Post autor: !!robert » sob paź 04, 2008 23:53

dokladnie tak jest zrobione


<<<GTI>>>
sprzedam sterownik silnika nr 037 906 025 H

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 287 gości