Strona 2 z 2

: ndz lip 17, 2005 21:34
autor: PIAST
vorlog pisze:Co to jest za przekaźnik, podaj mi opis wyprowadzeń, wygląda na to, że to ten.
Powinien mieć, moim zdaniem, dość dużą obudowę, podobnie jak sterownik grzania świec żarowych.
V.
I jeszcze jedno, napisz dokładnie rok i miesiąc produkcji Twego auta.
'


Ten przekaźnik to(220) mieści się na górnej części tablicy bezpiecznikowej dołączony do niego jest bezpiecznik 10A ,a co do podania wyprowadzeń to moge podać jutro na meila bo samochód mam na parkingu i jest nieco oddalony od miejsca z którego piszę.Pamiętam tak dużo szczegułów bo rozbierałem ten samochód w sobote i z tego powodu pamiętam te żeczy (wsumie tak istone) Jak moge się skontaktować czy masz w swoim profilu podaną skrzynke i jak możemy się znalęść na ol-line To sprawdze wszystkie żeczy podane przez ciebie... rok 87 pojemność 1,6 benzyna

: ndz lip 17, 2005 21:51
autor: vorlog
Wszystkie moje dane masz zarówno w profilu, jak pod podpisem, miesiąc produkcji jest b. ważny, akurat w '87 roku były wprowadzone modyfikacje w układzie elektrycznym.
Sugeruję jednak kontynuację tematu na Forum, nasze wynurzenia mogą się przydać innym, również ktoś inny może Ci podać receptę na Twój problem.
Pozdrawiam, V.

: ndz lip 17, 2005 22:15
autor: PIAST
vorlog pisze:Wszystkie moje dane masz zarówno w profilu, jak pod podpisem, miesiąc produkcji jest b. ważny, akurat w '87 roku były wprowadzone modyfikacje w układzie elektrycznym.
Sugeruję jednak kontynuację tematu na Forum, nasze wynurzenia mogą się przydać innym, również ktoś inny może Ci podać receptę na Twój problem.
Pozdrawiam, V.
Dzięki bardzo za wszystkie rady pozdrawiam do następnego klikania.
p.s postaram się bardziej przygotować na jutrzejszą rozmowę :)

: ndz lip 17, 2005 22:16
autor: jaxes
vorlog pisze:Sugeruję jednak kontynuację tematu na Forum, nasze wynurzenia mogą się przydać innym,
Ja również sugeruje podtrzymanie tematu na forum, tym bardziej, że jest wszystko omawiane w bardzo sensowny sposób i pewnie jeszcze wielu skorzysta po przeczytaniu :)

: ndz lip 17, 2005 22:22
autor: vorlog
jaxes pisze:
vorlog pisze:Sugeruję jednak kontynuację tematu na Forum, nasze wynurzenia mogą się przydać innym,
Ja również sugeruje podtrzymanie tematu na forum, tym bardziej, że jest wszystko omawiane w bardzo sensowny sposób i pewnie jeszcze wielu skorzysta po przeczytaniu :)
O jasny gwint! Dzięki, jaxes :pub:
V.

: ndz lip 17, 2005 22:29
autor: PIAST
Dzięki bardzo wszystkim za uczestniczenie w tej sprawie na forum :pub:

: wt lip 19, 2005 01:23
autor: yahoo13
ale dowcip, mam ten sam problem i co najciekawsze 1.6 automat :metal:

[ Dodano: Wto Lip 19, 2005 01:24 ]
bede sledzil temacik dalej moze i mi uda sie problem rozwiazac...

Re: Wentylator chłodnicy--Pomocy

: wt lip 19, 2005 09:48
autor: PaddyX
PIAST pisze:CZOŁEM WSZYSTKIM...MAM PEWIEN PROBLEM Z WENTYLATOREM CHŁODNICY W GOLFIE II 87R.
TEN NIESZCZĘSNY WENTYLATOR KRĘCI SIĘ BEZ POTRZEBY,
TEMPERATURA SILNIKA NIE PRZEKRACZA 50 STOPNI A ON JUŻ STARTUJE.
MOJE PODEJRZENIA PADŁY NA TERMOSTAT ALE PO SPRAWDZENIU GO STWIERDZIŁEM ŻE TERMOSTAT
JEST DOBRY.
CO MNIE BARDZIEJ ZASTANOWIŁO? POSTANOWIŁEM ODŁĄCZYĆ PRZEWODY OD TERMOSTATU I NAGLE
ZAUWARZYŁEM ŻE WENTYLATOR NIE WYŁĄCZYŁ SIĘ,MIMO ODŁĄCZENIA PRZEWODÓW OD TERMOSTATU.
CO JEST GRANE? WIĘC MOJE PYTANIE JEST CZY GOLF II 87R. O POJEMNOŚCI 1.6 W AUTOMACIE
MA JAKIŚ CZUJNIK DODATKOWY OD WENTYLATORA CHŁODNICZY ???????????POMOCY
http://jetta.of.pl/ na tej stronie w kat. WATSZTAT/ ELEKTRYKA jest dokładny opis pracy wentylatora

Re: Wentylator chłodnicy--Pomocy

: wt lip 19, 2005 23:37
autor: PIAST
http://jetta.of.pl/ na tej stronie w kat. WATSZTAT/ ELEKTRYKA jest dokładny opis pracy wentylatora[/quote]



Czołem wszystkim Ten temat nie jest całkiem zakończony on skończył się na pewnym etapie i zacznie się następny.Bądzmy dobrej myśli...Wszystkie usterki znajde i opisze w forum pozdrawiam :bajer:

[ Dodano: Sro Lip 20, 2005 00:02 ]
Dzięki za strone będzie bardzo pomocna... :okej:

[ Dodano: Pią Lip 22, 2005 20:30 ]
Czołem wszystkim.
Według umowy opisuję moje przeboje z wentylatorem chłodnicy.Po szczegółowym sprawdzeniu stwierdzam jednoznacznie że cała ta afera z went.chłodnicy tkwiła w dwóch przewodach, które dochodzą do gaźnika, jeden z nich jest umieszczony na korpusie gaźnika i podłączony jest do termowyłącznika drugi natomiast jest masą gaźnika. Oba te przewody miały zły styk.Dziękuje bardzo wszystkim za wskazówki i porady. Pozdrawiam :pub: