Pasek rozrządu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mariosol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:18
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: mariosol » pt paź 03, 2008 07:54

To powiedz ile Cię to wyniosło a ile wołali w ASO VW?[/quote]

na poczatek napisze ze bylo to 1lutego 2007r ,w service skoda Legionowo,czesci(pasek,napinacz,pompa)=580zł do tego robocizna 250zł. A w vw za sama robocizne chcieli kolo 500zł.
Teraz czesci moga byc (i pewnie sa :-)) tansze albo mozna nabyc zamiennik(uwazam ze w tak wazych podzespolach silnika nie ma co wkladac zamiennikow bo przejechalem sie tak w mojej toyocie). No i ja mam 1,6 8v
Dodam tez ze jak ja szukam ori to zawsze dzwonie najpierw do aso vw a pozniej do skody i tam na 80% okazuja sie tansze(nie zawsze jest duza roznica ale jest). Kiedys czytałem tez (auto swiat lub motor zrobil test) ze mozna duzo zaoszczedzi nawet pojechac do aso oddalonego o 100km od miejsca zamieszkania a miec ta sama jakosc i gwarancje.
Ostatnio zmieniony pt paź 03, 2008 07:55 przez mariosol, łącznie zmieniany 1 raz.



piter24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt sie 22, 2008 19:18
Lokalizacja: wawa

Post autor: piter24 » pt paź 03, 2008 14:44

Witam ja ostatnio wymieniałem rozrząd w golfie 4 98r 1.8 zapłacilem za kompletny rozrzad plus pompa wody 550zł.za robocizne zapłaciłem 150zł dlatego bo mam mechanika w rodzinie.
w servisie sie pytałem ile kosztuje wymiana to powiedzieli 2000zł



Awatar użytkownika
Guciu88
VW ADDICT
VW ADDICT
Posty: 90
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 20:56
Lokalizacja: DB
Kontakt:

Post autor: Guciu88 » ndz paź 05, 2008 23:13

Duże rozbieżności. Jeżeli koszt tego był by w granicach 1200 - 1400 zł to jade prosto do serwisu. Auto mam perełke (postaram sie dać zdjęcia) zawsze wszystko wymieniane w serwisie i naprawde skrzywdziłbym siebie jakbym to zrobił u "wujka" mechanika ;) :helm: :helm: :helm:


Ba. Nawet kołpaki kupiłem za 100euro w salonie w Munchen Gladbach
Ostatnio zmieniony ndz paź 05, 2008 23:16 przez Guciu88, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz paź 05, 2008 23:24

Gutek1988 pisze:Duże rozbieżności. Jeżeli koszt tego był by w granicach 1200 - 1400 zł to jade prosto do serwisu. Auto mam perełke (postaram sie dać zdjęcia) zawsze wszystko wymieniane w serwisie i naprawde skrzywdziłbym siebie jakbym to zrobił u "wujka" mechanika ;) :helm: :helm: :helm:


Ba. Nawet kołpaki kupiłem za 100euro w salonie w Munchen Gladbach
Dla mnie ASO w Polsce to nie serwis, za duża rotacja pracowników, mechanicy najczesciej staz nie wiekrzy niz 2 lata, juz nie raz po takich cos poprawiałęm. Jak cos sie spytasz to nie maja pojecia albo sparwdza w ksiazce lub systemie. Dla nich wyjscie to wymienic wszystko po kolei. A potrafia tez zamienniki wstawiac a kasowac jak za oryginał. jak wymieniałęm facetowi rozrzad w TDI po 240 tys km to okazało sie ze wczesniej jak wymeiniano mu popme wody przy rozrzadzie po 120 tys km to wstawiono jakas włoska a rolki nie miały znaczka VW tylko były marki SKF, tylko pasek oryginał. Dla mnie niektóre serwisy nieautoryzowane m-ki VW np. taki VTG kosi jakoscia i wiedza każde ASO VW w Polsce.



Awatar użytkownika
Guciu88
VW ADDICT
VW ADDICT
Posty: 90
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 20:56
Lokalizacja: DB
Kontakt:

Post autor: Guciu88 » pn paź 06, 2008 00:21

PinkFloyd pisze:Dla mnie ASO w Polsce to nie serwis,


To proponujesz udać się do naszych zachodnich sąsiadów? Mowie, bardzo zależy mi na fachowej robocie i oryginalnym wpisie do ksiązki pojazdu. :chytry:


Skoda - Simply Clever! :]

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pn paź 06, 2008 07:00

Jak chcesz poznac cene w ASO w Goerlitz to daj znac podam Ci maila do polaka który tam pracuje i poda Ci cene wymiany z czesciami :bigok: jakbys byl chetny tam jechac pozniej to mozemy sie zgadac :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
Guciu88
VW ADDICT
VW ADDICT
Posty: 90
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 20:56
Lokalizacja: DB
Kontakt:

Post autor: Guciu88 » pn paź 06, 2008 12:00

Jasne!! :) Prosiłbym o maila na początek.


Skoda - Simply Clever! :]

Czuczix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr paź 29, 2008 12:47
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Czuczix » śr paź 29, 2008 13:03

Witam,
Ja w swoim MK4 1.9 TDI AHF za częsci dałem 440zł plus robocizna 150 po znajomości. Normalnie biorą ok 250zł. Serwis zawsze drożej...



Youri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: Youri » śr paź 29, 2008 13:36

W tamtym tygodniu pytalem o cene w ASO w Tychach. Robocizna + czesci bez pompy -> 1.200 PLN :(. Pozostawie to bez komentarza :[

pzodrawiam,



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » śr paź 29, 2008 14:52

co ja slysze .... 500 za robociznę ? za wymiane paska ?
pocipieli juz w tych warsztatach
zapraszam poniżej , robocizna 100 no max 150 i od reki po uzgodnieniu tel.
w sumie to nie orientowalem sie w cenach napraw
bo od 3 lat naprawiam wlasnie wszystko u tego znajomego
ale to niezly szok ... powiem ze wymienialem uszczelniacze na trzonkach
bez zdejmowania glowicy i miejscowi cwaniacy chcieli minimum 350 a u niego
w 2,5 godziny za 100...
ale innym krzyczy tak samo !
nie wiem jak to jest w MK4 ale nie wydaje mi sie ze duzo trudniej niz w moim MK3 ?
Ostatnio zmieniony śr paź 29, 2008 14:54 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr paź 29, 2008 15:47

minimum 150 za mniej tylko prywatny zrobi w garażu


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » czw paź 30, 2008 00:28

to ci powiem tak : im lepszy/ładniejszy/większy warsztat tym zabulisz więcej .
a dla mnie to może być nawet w oborze naprawiany byle dobrze a o to jestem pewien .



wojtoo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: wawa

Post autor: wojtoo » wt lis 18, 2008 22:07

podepne sie pod temat.1.8 20V mam 134tys km(oryg przebieg) bede wymienial pasek ale czy wymienic od razu pompe wody czy dac sobie spokoj?co jeszcze warto zrobic wymieniajac rozrzad?



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt lis 18, 2008 22:44

Ludzie zeby miec coś dobrze zrobione w aucie nie wystarczy wiedza i umiejętności trzeba takze sprzętem dysponować a jak kazdy wie narzędzia specjalne kosztują sporo, więc jak ktoś otwiera jakis warsztat to zeby sie liczył wśród konkurencji to czy chce czy nie chce narzedzia porządne musi sobie zakupić a jak juz sie na to wykosztuje to napewno po kosztach nie bedzie świadczył swoich usług bo nie bedzie go na to stać. 100 zł za wymiane uszczelniaczy zaworowych to dla mnie śmieszna cena, rozrząd do rozpięcia, zdjęcie właka rozrządu , porozpinanie zaworów i wymiana gumek, po drodze jeszcze osłony do zdjęcia , koła i paski i to wszystko prawie za darmo, to cena prosto ze stodoły za miastem. Jak ma byc porządnie zrobione to napewno nie za pół darmo.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 368 gości