Strona 2 z 3
: pt wrz 26, 2008 13:25
autor: robii2
jade zaraz do kumpla pozyczyc ten sprzet i wezme go w trase . on ma program po angielsku :/ , czyli wejsc w te logi , nastawic na 3 , aby naraz pokazal... a jak to zrobic aby caly przebieg tych osiagow byl zapisany ? gdzie to szukac ? a pozniej to na dyskietke z laptopa sie wgra czy jak ?
: pt wrz 26, 2008 15:20
autor: kamien11985
Pan "dnadna" moze miec zapchany katalizaor
logi
: pt wrz 26, 2008 16:34
autor: robii2
prosze , tu link o logi co prosiliscie
http://www.wrzuta.pl/pliki/c6unOCR3kK/l ... -008-011_2
[ Dodano: 26 Wrz 2008 16:35 ]
aha i po tej probie , w bledach wyskoczyl blad taki jak 00575 , nie wiem co to , bo po angielsku pisalo
: pt wrz 26, 2008 19:34
autor: damcio151
robii2 pisze:aha i po tej probie , w bledach wyskoczyl blad taki jak 00575 , nie wiem co to , bo po angielsku pisalo
i Ty mi piszesz, że to nie notlauf
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
TO JEST NOTLAUF !!!! PRZEŁADOWANIE/NIEDOŁADOWNIE !!!
natępna sprawa ... logi zrobione strasznie , jak można tak wachlować pedałem gazu
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
przecież Bugalon wytłumaczył jak masz to zrobić
: pt wrz 26, 2008 22:04
autor: dnadna
tzn kata nie mam i zeby bylo dziwne to mam 2E .... 116km i max 175/h
: sob wrz 27, 2008 06:50
autor: -pawlo111
może kolego masz jakaś skrzynie krótką? a zawsze tak miałeś?
: sob wrz 27, 2008 18:31
autor: robii2
to jak to jest notalauf to co wymieniac / naprawiac ? N75 podmienilem z kumplem i zadnej zmiany
: sob wrz 27, 2008 18:41
autor: DonKichot
przyczynami notlauf mogą być:
1. źle ustawiona gruszka turbiny, ładuje za dużo albo za mało
2. zabrudzone kierowniczki turbo
3. niesprawny przepływomierz
4. niesprawny zawór n75
dwa ostatnie wyeliminowałeś bo sprawdzałeś z innymi od kolegi
więc gruszka albo kierowniczki, każdy dobry mechanik od tdi ci to sprawdzi i nie daj sobie wmówić że masz do wymiany turbo bo niektórzy mechanicy idąc po najmniejszej lini oporu takie coś wmawiają
: sob wrz 27, 2008 19:02
autor: damcio151
DonKichot pisze:1. źle ustawiona gruszka turbiny, ładuje za dużo albo za mało
2. zabrudzone kierowniczki turbo
to ALE ma VNT
DonKichot pisze:3. niesprawny przepływomierz
z tym się nie zgodzę
DonKichot pisze:4. niesprawny zawór n75
lub jego wężyki
robii2 pisze:to jak to jest notalauf to co wymieniac / naprawiac ? N75 podmienilem z kumplem i zadnej zmiany
widać jak używasz wyszukiwarki ...
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
: sob wrz 27, 2008 19:08
autor: DonKichot
przepraszam za przeoczenie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
z rozpędu gdzieś w głowie oceniłem to jak mk4
: sob wrz 27, 2008 19:24
autor: robii2
nic juz nie rozumiem , bo moderator ciagle o swoim , jakis kolega cos o mk4 , czyli co mam robic ? do mechanika i co ? turbo do czyszczenia ? co dokladnie ? czym to czyscic ?
[ Dodano: 27 Wrz 2008 19:30 ]
a czy jakos mozna wyczyscic turbo bez wyciagania ? zalac wd-40 itp ? jak tak to gdzie itp
: sob wrz 27, 2008 19:32
autor: damcio151
robii2 pisze:nic juz nie rozumiem , bo moderator ciagle o swoim
co o swoim człowieku
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
upominam Cię , żebyś się stosował do regulaminu !!! pkt.2
pytasz o coś co było już omawiane tysiące razy ... podałem Ci nawet link !! leń jesteś i tyle
: sob wrz 27, 2008 19:39
autor: macbat
a probowales kiedys tej opcji szukaj? wyskakuje ci tematow po 500 i wez cos w tym burdelu zrob ;]
nie wszyscy maja czas szukac po 5 godzin gdzie jest jakas srubka
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
: sob wrz 27, 2008 19:42
autor: damcio151
macbat pisze:a probowales kiedys tej opcji szukaj? wyskakuje ci tematow po 500 i wez cos w tym burdelu zrob ;]
dałem link !! masz googlowską szukajkę na dole strony