Strona 2 z 3

: pt wrz 26, 2008 13:25
autor: robii2
jade zaraz do kumpla pozyczyc ten sprzet i wezme go w trase . on ma program po angielsku :/ , czyli wejsc w te logi , nastawic na 3 , aby naraz pokazal... a jak to zrobic aby caly przebieg tych osiagow byl zapisany ? gdzie to szukac ? a pozniej to na dyskietke z laptopa sie wgra czy jak ?

: pt wrz 26, 2008 15:20
autor: kamien11985
Pan "dnadna" moze miec zapchany katalizaor

logi

: pt wrz 26, 2008 16:34
autor: robii2
prosze , tu link o logi co prosiliscie http://www.wrzuta.pl/pliki/c6unOCR3kK/l ... -008-011_2

[ Dodano: 26 Wrz 2008 16:35 ]
aha i po tej probie , w bledach wyskoczyl blad taki jak 00575 , nie wiem co to , bo po angielsku pisalo

: pt wrz 26, 2008 19:34
autor: damcio151
robii2 pisze:aha i po tej probie , w bledach wyskoczyl blad taki jak 00575 , nie wiem co to , bo po angielsku pisalo
i Ty mi piszesz, że to nie notlauf :panna: TO JEST NOTLAUF !!!! PRZEŁADOWANIE/NIEDOŁADOWNIE !!!
natępna sprawa ... logi zrobione strasznie , jak można tak wachlować pedałem gazu :P przecież Bugalon wytłumaczył jak masz to zrobić

: pt wrz 26, 2008 22:04
autor: dnadna
tzn kata nie mam i zeby bylo dziwne to mam 2E .... 116km i max 175/h

: sob wrz 27, 2008 06:50
autor: -pawlo111
może kolego masz jakaś skrzynie krótką? a zawsze tak miałeś?

: sob wrz 27, 2008 18:31
autor: robii2
to jak to jest notalauf to co wymieniac / naprawiac ? N75 podmienilem z kumplem i zadnej zmiany

: sob wrz 27, 2008 18:41
autor: DonKichot
przyczynami notlauf mogą być:
1. źle ustawiona gruszka turbiny, ładuje za dużo albo za mało
2. zabrudzone kierowniczki turbo
3. niesprawny przepływomierz
4. niesprawny zawór n75

dwa ostatnie wyeliminowałeś bo sprawdzałeś z innymi od kolegi

więc gruszka albo kierowniczki, każdy dobry mechanik od tdi ci to sprawdzi i nie daj sobie wmówić że masz do wymiany turbo bo niektórzy mechanicy idąc po najmniejszej lini oporu takie coś wmawiają

: sob wrz 27, 2008 19:02
autor: damcio151
DonKichot pisze:1. źle ustawiona gruszka turbiny, ładuje za dużo albo za mało
2. zabrudzone kierowniczki turbo
to ALE ma VNT :?:
DonKichot pisze:3. niesprawny przepływomierz
z tym się nie zgodzę
DonKichot pisze:4. niesprawny zawór n75
lub jego wężyki
robii2 pisze:to jak to jest notalauf to co wymieniac / naprawiac ? N75 podmienilem z kumplem i zadnej zmiany
widać jak używasz wyszukiwarki ...
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl

: sob wrz 27, 2008 19:08
autor: DonKichot
przepraszam za przeoczenie :) z rozpędu gdzieś w głowie oceniłem to jak mk4

: sob wrz 27, 2008 19:24
autor: robii2
nic juz nie rozumiem , bo moderator ciagle o swoim , jakis kolega cos o mk4 , czyli co mam robic ? do mechanika i co ? turbo do czyszczenia ? co dokladnie ? czym to czyscic ?

[ Dodano: 27 Wrz 2008 19:30 ]
a czy jakos mozna wyczyscic turbo bez wyciagania ? zalac wd-40 itp ? jak tak to gdzie itp

: sob wrz 27, 2008 19:32
autor: damcio151
robii2 pisze:nic juz nie rozumiem , bo moderator ciagle o swoim
co o swoim człowieku :panna: upominam Cię , żebyś się stosował do regulaminu !!! pkt.2
pytasz o coś co było już omawiane tysiące razy ... podałem Ci nawet link !! leń jesteś i tyle

: sob wrz 27, 2008 19:39
autor: macbat
a probowales kiedys tej opcji szukaj? wyskakuje ci tematow po 500 i wez cos w tym burdelu zrob ;]


nie wszyscy maja czas szukac po 5 godzin gdzie jest jakas srubka :D

: sob wrz 27, 2008 19:42
autor: damcio151
macbat pisze:a probowales kiedys tej opcji szukaj? wyskakuje ci tematow po 500 i wez cos w tym burdelu zrob ;]
dałem link !! masz googlowską szukajkę na dole strony