przekażnik kierunkowskazów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zbyszek6000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw cze 28, 2007 22:32
Lokalizacja: Kołaki Kościelne

Post autor: zbyszek6000 » czw paź 02, 2008 21:08

"Jarowo" ja konkretnie chce zeby w pojezdzie takiego typu jak ciagnik pracowal mi ten przekaznik, a tam jest 2 zarowki po 21W.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pt paź 03, 2008 12:32

2x21W to bez problemu, natomiast dodanie jakiegoś ładnego bocznego kierunku np. od malucha albo z obrysówki bocznej do ciężarówki choćby spowoduje jeszcze wolniejsza pracę.



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » pt paź 03, 2008 21:14

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Czy te dwie żarówki 21W oznacza, że po prawej i po lewej stronie chcesz zamontować po dwie żarówki 21W aby świeciły jedna do przodu, a druga do tyłu i suma mocy tych żarówek będzie wynosiła 42W na każdej ze stron?


JaroW

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pt paź 03, 2008 21:48

Mnie wydaje się że to chodzi o ciągnik typu C330 który ma na jednej stronie: do przodu 5W a do tylu 21W i ten z Golfa w takim układzie będzie migał za szybko. Tak jak już napisałem, należy tę 5-kę do przodu zastąpić żarówką 21W a jak nie wejdzie w istniejącą oprawkę to zastosować pomarańczową lampkę na żarówkę 21W, do dostania w składnicach maszyn rolniczych.
Problem zacznie się po dołączeniu przyczepy, od VW należało by dać taki z nr 22, przystosowany do przyczep (2x21W+5W+21W) - są takie ale tak trudne do zdobycia że prościej jest kupić przerywacz fabryczny od C330 i on pracuje z przyczepą i bez.


↓ ↓ ↓ RACJA! ↓ ↓ ↓
Ostatnio zmieniony pt paź 03, 2008 22:22 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » pt paź 03, 2008 21:57

Zico63b, myślę że jak zbyszek6000, odpowie precyzyjnie na moje pytanie to nie będzie problemu jak mu pomóc, bo jak na razie to musimy zgadywać gdzie tkwi problem


JaroW

zbyszek6000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw cze 28, 2007 22:32
Lokalizacja: Kołaki Kościelne

Post autor: zbyszek6000 » ndz paź 05, 2008 13:20

Witam. po pierwsze to był orginalny przerywacz zakladany do ciagnika C-330 i po roku siadl wiec mnie to wkorzylo i postanowilem wlozyc od golfa. mysle ze i z przyczepa powinen dobrze pracowac bo jak dobrze z dwokolka pracuje w samochodzie.

[ Dodano: 05 Paź 2008 13:56 ]
a i jeszcze sprawdzalem na jedna strone idzie 2 zarowki po 21W



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » ndz paź 05, 2008 21:34

Jeżeli jest przerywacz kier. od VW jest sprawny i prawidłowo podłączony to przy obciążeniu 2x21W musi migać z prawidłową częstotliwością, Twój problem może być spowodowany tym,że w C-330 przerywacz, który tam był jest inaczej podłączany niż ten z VW. Do przerywacza, który dawniej był w ciągnikach (tego aluminiowego z trzema stykami ) podłączało się +, włącznik kier. (czyli żarówki) i kontrolkę kier. Mogłeś też mieć jakąś elektroniczną wersję, która ma inne styki niż ten od VW. Do przerywacza kier. od VW podłącza się masę (31), + (49), włącznik kier. (czyli żarówki) (49a), a kontrolek nie podłącza się do przerywacza tylko w inne miejsce.


JaroW

zbyszek6000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw cze 28, 2007 22:32
Lokalizacja: Kołaki Kościelne

Post autor: zbyszek6000 » ndz paź 12, 2008 14:07

Przepraszam ze dlugi czas sie nie odzywalem. Jarowo ja sprawdzalem jak napisales i nic to nie dalo jest tak samo.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn paź 13, 2008 08:06

Według mnie "przekaźnik" od golfa powinien działać OK, spróbuj go inaczej podłączyć.
W linku masz schemat C-330.
Moim zdaniem winna może być kontrolka kierunkowskazów (co już ktoś tu sugerował), zobacz czy bez kontrolki będzie działało ok, jeśli tak to wystarczy inaczej podpiąć kontrolkę.

link: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c599e.html
Ostatnio zmieniony pn paź 13, 2008 08:08 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

zbyszek6000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw cze 28, 2007 22:32
Lokalizacja: Kołaki Kościelne

Post autor: zbyszek6000 » wt paź 14, 2008 21:36

inaczej sie nie da jak opisali koledzy wyzej. Ale zobacze jeszcze bez kontrolki.

[ Dodano: 19 Paź 2008 23:36 ]
podlaczylem przekaznik bez kontrolki i tez nie dzialalo tak jak trzeba, a robilem tak do 31 koncowki dalem mase (zarowki) do 49 i 49a dalem napiecie 12V wtedy niechcailo pracowac wogole.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 387 gości