Strona 2 z 2

: sob lip 24, 2010 12:27
autor: mate64
colin503, posprawdzaj wszystkie podciśnienia (wężyki), w ABS powinno być ich kilka. Po drugie zapal auto i na wolnych obrotach spryskaj podstawkę wtrysku i okolice przepustnicy jakimś wd-40 lub jakimkolwiek innym środkiem na bazie nafty i obserwuj czy obroty zaczną szaleć.

Sondę możesz spróbować zdiagnozować samodzielnie. Odepnij ją po prostu i zobacz czy będzie różnica jakaś. Nie jest to pewny sposób ale nie zaszkodzi spróbować.

Możesz spróbować sprawdzić TPS odpinając jego wtyczkę (obroty powinny spaść znacznie)

Obejrzyj wieczorem po ciemku kable zapłonowe, może uda ci się zobaczyć przebicia.
Obejrzyj wnętrze kopułki i palec rozdzielacza.

Przeczyść styki w kostach wtrysku, halla, tpsu itd.

Wszystko to są domowe sposoby diagnozowania usterek i nie zwalniają cię od sprawdzenia VAGiem błędów, niemniej mogą cię nakierować na właściwy trop.