Strona 2 z 2

: sob lip 16, 2005 10:31
autor: Cobra
No chyba doszedlem co to jest.Okazalo sie ze uszczelka pod wtrysk ta ktora sie do silnika przykreca byla walnieta cala do okola wyrabana.czyli samochod lapal "lewe" powietrze,nastepna sprawa to mialem zalozona elektryke LECHO -Panowie i Panie SZAJS!!!!Co druga centralka z tej firmy pada !!We wtorek lub srode bedzie wymieniame wtedy dam znac co i jak.Autko po obejsciu instalacji gazowej na bensynie pali normalnie.Tylko ze cholera dalej mulowate jest cosik.mechanior (ten sam) powiedzial mi ze musze teraz na paliwie troszke pojezdzic zewtrysk bedzie zapchany.Wiec zobacze puszcze go na V-Power i lookne co i jak:-)

aha dzieki za szybkie odpowiedzi

: sob lip 16, 2005 12:52
autor: CHECIK
Ja też dużo się najeździłem do mechaników, straciłem kupę kasy i nerwów zanim natrafiłem na tych zaufanych w określonej dziedzinie. Teraz mam pewniaka na zawieszenie, silnik i jeszcze innego na przeróbki blacharskie. Na razie mnie nie zawiedli... Pozdrawiam

: sob lip 16, 2005 15:00
autor: czyś
Cobra pisze:No chyba doszedlem co to jest.Okazalo sie ze uszczelka pod wtrysk ta ktora sie do silnika przykreca byla walnieta cala do okola wyrabana.czyli samochod lapal "lewe" powietrze,nastepna sprawa to mialem zalozona elektryke LECHO -Panowie i Panie SZAJS!!!!Co druga centralka z tej firmy pada !!We wtorek lub srode bedzie wymieniame wtedy dam znac co i jak.Autko po obejsciu instalacji gazowej na bensynie pali normalnie.Tylko ze cholera dalej mulowate jest cosik.mechanior (ten sam) powiedzial mi ze musze teraz na paliwie troszke pojezdzic zewtrysk bedzie zapchany.Wiec zobacze puszcze go na V-Power i lookne co i jak:-)

aha dzieki za szybkie odpowiedzi
Taa, też mam problemy ze sterownikiem którego dystrybutorem jest Lecho (STAG2-G). Coś w tym musi być. Problem opisałem na FAQ instalacji gazowych (centralka brzęczy po przełączeniu na gaz). Gdyby trafił się spec od tych rzeczy, please, ratujcie, bo mnie krew zaleje

: sob lip 16, 2005 16:28
autor: Cobra
Niech to szlak!!!!!Ale jestem nabuzowany!!caly kipie z nerwów!!W poniedzialek zabije tego Partacza nie mechanika.Nieznam sie na samochodach specjalnie mowie frajerowi ze moze jest o 1 zabek przesuniety rozrząd a ten pajac mowi ze nie ze jest dobrze wkurzylem sie pojechalem do innego kolesia on looknol i mowi ze na 95% jest pzresuniety o 1 zabek.O 18 bede zmienial i wtedy zobacze jak autko sie zachowuje i zaraz napisze.A co do instalacji lecho napisz jaki problem a ja postaram Ci sie dac odpowiedz

[ Dodano: Nie Lip 17, 2005 02:55 ]
Panowie!!!I wszystko stało sie jasne!Przestawiliśmy rozrzad i wyregulowalismy zapłon.Normalnie jak ręką odjoł>W pniedzialek koles który mi to robil niestyety bedzie mial ciężko.tak więc uważajcie komu dajecie samochód bo duuuzo jest frajerów ktorzy mianuja sie mechanikami a tak naprawde to zwykłe złodzieje oszusci i naciągacze>Dziekuje tym wszystkim którzy starali mi sie pomóc.Pozdro .NARA!!!

: pn lip 18, 2005 11:50
autor: jusci
szymon210 pisze:miałem dokładnie ten sam problem! okazało się że przy wymianie pompy przestawił pasek zembaty....niby jeden zabek a jezdzil dokladnie tak jak piszesz....A w dodatku czaczeły klekotać zawory. teraz mam tak że na zimnym silniku nie zapala tylko tak jakby cofa przy zapalaiu, za ktoryms razem załapie i juz chodzi.Co do sondy to dziwna sprawa :)
Czy przy przestawionym pasku rozrzšdu objawem moze byc klepanie zaworów?

: pn lip 18, 2005 12:02
autor: MAREK 74
może