Strona 2 z 3
: ndz wrz 21, 2008 22:04
autor: Aro1120
wymieniliscie juz wszystko co sie dało odnośnie ogrzewania ale moze poprostu linka spadła i nie jest przestawione na gorące ogrzewanie co ??
: ndz wrz 21, 2008 22:06
autor: Byku21
a ciężko suwnice chodzą?????o tym faktycznie się zapomniało...ale ot tak same by spadły?
: ndz wrz 21, 2008 22:07
autor: whd1
Gdzie jest ta linka
: ndz wrz 21, 2008 22:13
autor: Byku21
przy suwnicach jest jedna część linki,regulacja ciepło-zimno tam z tyłu,a druga część przy nagrzewnicy...
[ Dodano: 21 Wrz 2008 22:13 ]
na trzy śrubki przykręcona jest regulacja...dwie na prawo,jedna po lewej stronie czy jakoś tak..
: ndz wrz 21, 2008 22:18
autor: Aro1120
Byku21 nigdy nie wiadomo co prawda lekko ta linka nie schodzi ale moze własniew tym przypadku to to
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
lepiej niech kolega sprawdzi i oceni. z prawej strony jakbys włozył reke pod nagrzewnice to powinienes wyczuc linke od sterowania cieplo-zimno czy jest na swoim miejscu i spelnia swoja funkcje.
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: ndz wrz 21, 2008 22:19
autor: whd1
Acha na trasie zatrzymałem się i sprawdzałem czy przewód któryś nie pękł, przy dotykaniu przewodów były letniawe
: ndz wrz 21, 2008 22:21
autor: Byku21
które przewody były letnie???
: ndz wrz 21, 2008 22:29
autor: whd1
Co idą od zbiorniczka i do tunelu
: ndz wrz 21, 2008 22:32
autor: Byku21
a powinny być raczej gorące...a mierzyłeś temperaturę w zbiorniku wyrównawczym????????
: ndz wrz 21, 2008 22:35
autor: whd1
Nie mierzyłem
: ndz wrz 21, 2008 22:36
autor: Byku21
to jak dasz radę to zobacz jaką ma temperaturę...
: ndz wrz 21, 2008 22:36
autor: tigerdj
hehhehe tez moze byc ale jak nie linka to nagrzewnica a sprawdzic obieg najprosciej po przes to ze rura dolna i gorna jest goraca panowie termostat raczej nie od tego ;] heheheh bo tymbardziej powinno grzac jesli termostat jest uszkodzony bo zazwyczaj sie tak odchladza silnik poprzez wlaczenie cieplego nawiewu, wiec kolego sprawdz linke a puzniej nagrzewnice czy dziala
: ndz wrz 21, 2008 22:43
autor: guti
whd1, przewodu musz byc gorące, sprawdz czy masz przewod od chłodnicy ten górny gorący i ten dolny , tak mniej wiecej po 10 min jazdy , jezeli roznia sie temperaturami znaczaco to znaczy ze termostat jest ok, ale jakby był walniety to nie pokazywałoby polowy na wskazniku wiec zastawiajace, mozesz miec mało płynu w układzie, ale prawdopodobne tez jest to co koledzy pisza, albo ciegno spadło z regulacji zimne ciepłe , albo masz zakamieniona nagrzewniczke, mozna ja przepłukac roztworem octu z woda, jest to troszke ciezkie bo ciezko sie dostac do wezy a wlasciwie opasek , ale jezeli to nie pomoze to musisz sie dogrzebac do srodka i zobaczyc co sie dzieje , a nie czujesz ciepla na tunelu srodkowym ? jak dotkniesz noga podczas jazdy ?
kumpel mial ten problem w passacie, wymienił nagrzewniczke i mial pozniej saune turecka w aucie
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
jezdził w koszulce przy temp -20
sprawdz te ciegna, czy ciezko chodzi wajcha od temp i czy sie nagrzewniczka grzeje, jezeli nie to masz przyczyne
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
bo term wydaje sie byc ok.
: ndz wrz 21, 2008 22:57
autor: whd1
Dzięki Wam wszystkim za cenne informacje " whd1 "