Strona 2 z 2

: ndz wrz 21, 2008 09:46
autor: rjxt
MWSAP pisze:Może rjxt zna inną metodę ale proponuję na włączonym zapłonie jedną ręką odciągnąć przepustnicę (tak jakby wcisnąć gaz) a drugą (raczej palcem) wcisnąć lekko ten wystający element w gómowej osłonie (w krokowcu) powinien zacząć się wysuwać i chować.
Tak jak piszesz - dobra metoda.

: ndz wrz 21, 2008 11:04
autor: Paffcio
sprawdziłem, cos tam sie porusza, i tak "bzyczy" jak pracuje...

[ Dodano: 21 Wrz 2008 11:09 ]
Jesli to nie krokowy, to co moze byc inna przyczyna? Ten silnik do tej pory wydawał mi sie prostym, łatwym w diagnozie i łatwym w dostepie, ale chyba sie troche przeliczyłem...

skoro zmieniłem sondę, zmieniłem czujnik temperatury, jakies 2-3 miesiące temu miałem zmieniany cały wtrysk (bez krokowego) bo wariował...

moze przewodu WN ? juz wszystkiego sie czepiam, krokowy zamowilem na tej aukcji co kolega rjxt, podał, najwyzej sprzedam jak moj okaze sie w porzadku

: ndz wrz 21, 2008 13:53
autor: jgkurczak
A zapłon masz dobrze ustawiony ? Przy zbyt późnym zapłonie może mieć takie obroty. Zwróć uwagę czy auto rano ciężko nie zapala. Powinien wskoczyć na obroty od razu a nie rosnąć od dołu.

Co do przymulenia to także przy źle ustawionym zapłonie tak się dzieje.

U mnie tak było jak się nagrzał miał obroty 800-850 a po ustawieniu 900-950. Więc sprawdź zapłon.

: pn wrz 22, 2008 21:10
autor: Paffcio
sluchajcie juz naprawde nie mam pomysłow :( zmieniłem do tej pory:
sondę lambda
czujnik temperatury
silniczek krokowy

obroty nadal są takie jak były :( pare rano silnik ładnie wkreca sie na 1000 obrotów, ale gdy tylko dotknę pedał gazu juz nie powraca na ten stan tylko spadaja na 800, po rozgrzaniu 600-700, telepie budą :/

macie jeszcze jakies pomysly ?

jak sprawdzic uszczelke pod monowtryskiem ?

[ Dodano: 22 Wrz 2008 21:32 ]
aha i czy po zdjeciu pokrywy wtrysku (przepustnicy) tej plastikowej do ktorej idzie rura od filtra powietrza i odpaleniu auta i gazowaniu powinno cos syczec ? nawet po zalozeniu cos syczy przy gazowaniu jakby powietrze gdzies uciekało :/ moze faktycznie podstawa wtrysku przepuszcza i stad te obroty :/ co mysliscie ?

jak najlepiej i pewnie sprawdzic ta podstawE ?