Strona 2 z 2
: ndz wrz 21, 2008 09:46
autor: rjxt
MWSAP pisze:Może rjxt zna inną metodę ale proponuję na włączonym zapłonie jedną ręką odciągnąć przepustnicę (tak jakby wcisnąć gaz) a drugą (raczej palcem) wcisnąć lekko ten wystający element w gómowej osłonie (w krokowcu) powinien zacząć się wysuwać i chować.
Tak jak piszesz - dobra metoda.
: ndz wrz 21, 2008 11:04
autor: Paffcio
sprawdziłem, cos tam sie porusza, i tak "bzyczy" jak pracuje...
[ Dodano: 21 Wrz 2008 11:09 ]
Jesli to nie krokowy, to co moze byc inna przyczyna? Ten silnik do tej pory wydawał mi sie prostym, łatwym w diagnozie i łatwym w dostepie, ale chyba sie troche przeliczyłem...
skoro zmieniłem sondę, zmieniłem czujnik temperatury, jakies 2-3 miesiące temu miałem zmieniany cały wtrysk (bez krokowego) bo wariował...
moze przewodu WN ? juz wszystkiego sie czepiam, krokowy zamowilem na tej aukcji co kolega rjxt, podał, najwyzej sprzedam jak moj okaze sie w porzadku
: ndz wrz 21, 2008 13:53
autor: jgkurczak
A zapłon masz dobrze ustawiony ? Przy zbyt późnym zapłonie może mieć takie obroty. Zwróć uwagę czy auto rano ciężko nie zapala. Powinien wskoczyć na obroty od razu a nie rosnąć od dołu.
Co do przymulenia to także przy źle ustawionym zapłonie tak się dzieje.
U mnie tak było jak się nagrzał miał obroty 800-850 a po ustawieniu 900-950. Więc sprawdź zapłon.
: pn wrz 22, 2008 21:10
autor: Paffcio
sluchajcie juz naprawde nie mam pomysłow
zmieniłem do tej pory:
sondę lambda
czujnik temperatury
silniczek krokowy
obroty nadal są takie jak były
pare rano silnik ładnie wkreca sie na 1000 obrotów, ale gdy tylko dotknę pedał gazu juz nie powraca na ten stan tylko spadaja na 800, po rozgrzaniu 600-700, telepie budą :/
macie jeszcze jakies pomysly ?
jak sprawdzic uszczelke pod monowtryskiem ?
[ Dodano: 22 Wrz 2008 21:32 ]
aha i czy po zdjeciu pokrywy wtrysku (przepustnicy) tej plastikowej do ktorej idzie rura od filtra powietrza i odpaleniu auta i gazowaniu powinno cos syczec ? nawet po zalozeniu cos syczy przy gazowaniu jakby powietrze gdzies uciekało :/ moze faktycznie podstawa wtrysku przepuszcza i stad te obroty :/ co mysliscie ?
jak najlepiej i pewnie sprawdzic ta podstawE ?