Strona 2 z 3

: pt wrz 19, 2008 18:15
autor: hamsteer
a sprzęgło z 1.6 wytrzyma 112KM? I co z LPG? obsluży ten silnik?

: pt wrz 19, 2008 19:07
autor: gumiś
ja mam sprzegło od pf,a obsługuje kr.a w 1.6,takie samo prawdopodobnie sprzegło jak w pf

: pt wrz 19, 2008 19:08
autor: Byku21
a z GX???

: pt wrz 19, 2008 19:11
autor: gumiś
gx na bank ma takie samo jak pf

: pt wrz 19, 2008 19:15
autor: Byku21
a PF jakbym wsadził to dużo lepiej będzie jeździł goofer????mam PF,który jeździł z automatem

: pt wrz 19, 2008 19:31
autor: gumiś
ja jak miałem pfa zdrowego,to leona tdi 150km,objezdzałem do 140kmh,puzniej on pokazywał swó moment :pub:

: pt wrz 19, 2008 19:33
autor: Byku21
dzięki wielkie...na tym PF passat B3 w automacie do prawie 200 się rozpędzi

: pt wrz 19, 2008 19:59
autor: hamsteer
Pozostaje jeszcze kwestia LPG od 1.6 na gaźniku. PF pojdzie na niej? Co trzeba by ewentualnie zmienić?

A co myślicie o silniku 2.0 na gaźniku audi/passat? Mógłby pasować?

: pt wrz 19, 2008 23:01
autor: Gangst3R
Sprzęgło nie wytrzyma na pewno. W 1.6 jest tylko 190mm a w 1.8 już 210mm.
Wsadź sobie 1.8 GU 90km. przekładasz tylko blok silnika z głowica i kolektorami. Reszta pasuje. Ja jestem świeżo po dokładnie takim zabiegu i jestem zadowolny. A roboty jak by sie uparł to jest na 1 dzień. Zapraszam do oglądnięcia mojego golfa, jest tam nawet kilka fotek z takiego swapu.

P.S. przeważnie jak kupujesz silnik na przekładke to jest tam zamontowane sprzęgło.

[ Dodano: 19 Wrz 2008 23:04 ]
A co do instalacji LPG to czeka cię wymiana miksera jak bys chciał założyc to do PF'a. Ew. parownika jeśli okaże sie mało wydajny.

: pt wrz 19, 2008 23:34
autor: t-tas
Gangst3R pisze:Sprzęgło nie wytrzyma na pewno. W 1.6 jest tylko 190mm a w 1.8 już 210mm.
Wsadź sobie 1.8 GU 90km. przekładasz tylko blok silnika z głowica i kolektorami. Reszta pasuje. Ja jestem świeżo po dokładnie takim zabiegu i jestem zadowolny. A roboty jak by sie uparł to jest na 1 dzień. Zapraszam do oglądnięcia mojego golfa, jest tam nawet kilka fotek z takiego swapu.

P.S. przeważnie jak kupujesz silnik na przekładke to jest tam zamontowane sprzęgło.

[ Dodano: 19 Wrz 2008 23:04 ]
A co do instalacji LPG to czeka cię wymiana miksera jak bys chciał założyc to do PF'a. Ew. parownika jeśli okaże sie mało wydajny.
to zobaczymy ile Ci pociągnie to sprzęgło z 1.6 w GU- niedawno zmieniałem tacie sprzęgło w GU i jakoś dziwnie jest takie samo jak w PF- PB- też 210 mm, a na pewno nikt tam nie kombinował, jeśli mowa o montażu wtryskowca w miejsce gaźnikowca to poza wiązką silnikową potrzebna jeszcze jest pompa paliwa i jej elektryka, w GU chyba jest już większa średnica wydechu niż w 1.6- za portkami, kolektor ssący i wydechowy na 90% to samo
jeśli mowa o LPG- w PB, PF- wymiana parownika na odpowiednią wydajność, mikser- inny, poczytać co pisze o tym PawełMarek w różnych tematach w dziale LPG, lub BLOS- poczytać opinie- ja doradzam, odcięcie paliwa zaworkiem przerobić na odcięcie wtrysku- dość proste w PB
w GU- zapewne parownik na taki przynajmniej do 100 koni- tato ma do 100 kW, co do miksera polecałem gdzieś wyrób od RYBACKIEGO- chyba nazywał się MEMPHIS- fajny dwupalnikowy mikser, łatwy w montażu, nie zamula tak silnika i jest oszczędny

: sob wrz 20, 2008 01:24
autor: Gangst3R
t-tas pisze:
Gangst3R pisze:Sprzęgło nie wytrzyma na pewno. W 1.6 jest tylko 190mm a w 1.8 już 210mm.
Wsadź sobie 1.8 GU 90km. przekładasz tylko blok silnika z głowica i kolektorami. Reszta pasuje. Ja jestem świeżo po dokładnie takim zabiegu i jestem zadowolny. A roboty jak by sie uparł to jest na 1 dzień. Zapraszam do oglądnięcia mojego golfa, jest tam nawet kilka fotek z takiego swapu.

P.S. przeważnie jak kupujesz silnik na przekładke to jest tam zamontowane sprzęgło.

[ Dodano: 19 Wrz 2008 23:04 ]
A co do instalacji LPG to czeka cię wymiana miksera jak bys chciał założyc to do PF'a. Ew. parownika jeśli okaże sie mało wydajny.
to zobaczymy ile Ci pociągnie to sprzęgło z 1.6 w GU- niedawno zmieniałem tacie sprzęgło w GU i jakoś dziwnie jest takie samo jak w PF- PB- też 210 mm, a na pewno nikt tam nie kombinował, jeśli mowa o montażu wtryskowca w miejsce gaźnikowca to poza wiązką silnikową potrzebna jeszcze jest pompa paliwa i jej elektryka, w GU chyba jest już większa średnica wydechu niż w 1.6- za portkami, kolektor ssący i wydechowy na 90% to samo
jeśli mowa o LPG- w PB, PF- wymiana parownika na odpowiednią wydajność, mikser- inny, poczytać co pisze o tym PawełMarek w różnych tematach w dziale LPG, lub BLOS- poczytać opinie- ja doradzam, odcięcie paliwa zaworkiem przerobić na odcięcie wtrysku- dość proste w PB
w GU- zapewne parownik na taki przynajmniej do 100 koni- tato ma do 100 kW, co do miksera polecałem gdzieś wyrób od RYBACKIEGO- chyba nazywał się MEMPHIS- fajny dwupalnikowy mikser, łatwy w montażu, nie zamula tak silnika i jest oszczędny
Umiesz czytać?
Gangst3R pisze:Sprzęgło nie wytrzyma na pewno. W 1.6 jest tylko 190mm a w 1.8 już 210mm.
W którym miejscu napisałem, że mam sprzęgło 190mm?
Silnik zakupiłem razem ze sprzęgłem 210mm. Jak ktoś sprzedaje silnik to nie bawi się w odkręcanie sprzęgła od silnika, tylko sprzedaje je w komplecie z silnikiem.
Piszesz czystą teorię, a ja Ci piszę jak jest w rzeczywistości, co pasuje, a co nie (jestem po swapie PN na GU).
Średnica układu wydechowego w 1.6 (PN, RP) jest identyczna jak w 1.8 GU.

[ Dodano: 20 Wrz 2008 01:30 ]
Kolektor wydechowy różnia się w PN i GU. W Pn jest miejsce na sondę lambda. W GU tego nie ma. Ssący również w GU jest pozbawiony jednego czujnika w porównaniu do PN.

: sob wrz 20, 2008 01:33
autor: guti
Gangst3R pisze:Średnica układu wydechowego w 1.6 (PN, RP)
RP to nie jest 1,6 :) i z tego co sie orientuje to srednica wydechu tez sie rozni :)

: sob wrz 20, 2008 08:36
autor: t-tas
Gangst3R pisze:Wsadź sobie 1.8 GU 90km. przekładasz tylko blok silnika z głowica i kolektorami.
synek, czytać to ja umiem, i pogrubiłem Ci słowo, które zdecydowały o treści mojej wypowiedzi, dotyczącej sprzęgła, i nie wal mi tu o teorii, bo wrzuciłem do mk1 silnik zbudowany na bloku z całym dołem od 2 litrowego ADY, głowicy z 1.8 RP, wałkiem pośrednim od gaźnikowego 1.5, aparatem zapłonowym najpierw z gaźnikowego 1.5 na przerywaczu, następnie z 1.8 cabrio na mechanicznym wtrysku, kolektorach z 1.5 i gaźniku z poloneza+ zasilanie LPG, następnie jednostkę modernizowałem, przez wywalenie zasilania benzyną(gaźnik vek), kolektory ssący i wydechowy z PF, przebudowa wydechu na odpowiednią średnicę, zmiana sposobu zasilania LPG na BLOS, sprzęgło silnik posiada 210 mm, ale zamach jest lżejszy o ok kilogram- zamiast z 2.0 pochodzi z 1.8,- silnik ponoć nie miał chodzić, aparat zapłonowy wymagał tylejowania bloku, trzeba było zaślepić odmę dolną i jakoś osadzić pompkę mechaniczną benzyny, współpracowałem też przy kilku SWAPach kolegów- zapytaj gumiś- u niego były ze 3 swapy- i nie chwalę się tu- nie pisz mi o teoretyzowaniu
guti już potwierdził moje zdanie o średnicach wydechu w 1.6 i 1.8, a faktycznie RP to 1.8 na monowtrysku, co do różnic w kolektorach lub ich braku- 1.6 to nie tylko PN gdzie jest sonda, czy jakiś dodatkowy czujnik potrzebny do sterowania super wymyślnego gaźnika 2EE, były też 1.6 na gaźniku 2E2, kiedyś nawet były na 1B3, były na Zenithach czy Solexach i tam to były inne kolektory
pozdrawiam

: sob wrz 20, 2008 09:49
autor: Gangst3R
Jeszcze czymś się chcesz pochwalić? Zwykła literówka, miało być RF.

[ Dodano: 20 Wrz 2008 09:51 ]
I nie jestem Twoim synkiem !!

[ Dodano: 20 Wrz 2008 10:03 ]
PN i GU mają te same średnice wydechu. Przynajmniej mój PN miał taką samą.