: pt wrz 19, 2008 18:15
a sprzęgło z 1.6 wytrzyma 112KM? I co z LPG? obsluży ten silnik?
to zobaczymy ile Ci pociągnie to sprzęgło z 1.6 w GU- niedawno zmieniałem tacie sprzęgło w GU i jakoś dziwnie jest takie samo jak w PF- PB- też 210 mm, a na pewno nikt tam nie kombinował, jeśli mowa o montażu wtryskowca w miejsce gaźnikowca to poza wiązką silnikową potrzebna jeszcze jest pompa paliwa i jej elektryka, w GU chyba jest już większa średnica wydechu niż w 1.6- za portkami, kolektor ssący i wydechowy na 90% to samoGangst3R pisze:Sprzęgło nie wytrzyma na pewno. W 1.6 jest tylko 190mm a w 1.8 już 210mm.
Wsadź sobie 1.8 GU 90km. przekładasz tylko blok silnika z głowica i kolektorami. Reszta pasuje. Ja jestem świeżo po dokładnie takim zabiegu i jestem zadowolny. A roboty jak by sie uparł to jest na 1 dzień. Zapraszam do oglądnięcia mojego golfa, jest tam nawet kilka fotek z takiego swapu.
P.S. przeważnie jak kupujesz silnik na przekładke to jest tam zamontowane sprzęgło.
[ Dodano: 19 Wrz 2008 23:04 ]
A co do instalacji LPG to czeka cię wymiana miksera jak bys chciał założyc to do PF'a. Ew. parownika jeśli okaże sie mało wydajny.
Umiesz czytać?t-tas pisze:to zobaczymy ile Ci pociągnie to sprzęgło z 1.6 w GU- niedawno zmieniałem tacie sprzęgło w GU i jakoś dziwnie jest takie samo jak w PF- PB- też 210 mm, a na pewno nikt tam nie kombinował, jeśli mowa o montażu wtryskowca w miejsce gaźnikowca to poza wiązką silnikową potrzebna jeszcze jest pompa paliwa i jej elektryka, w GU chyba jest już większa średnica wydechu niż w 1.6- za portkami, kolektor ssący i wydechowy na 90% to samoGangst3R pisze:Sprzęgło nie wytrzyma na pewno. W 1.6 jest tylko 190mm a w 1.8 już 210mm.
Wsadź sobie 1.8 GU 90km. przekładasz tylko blok silnika z głowica i kolektorami. Reszta pasuje. Ja jestem świeżo po dokładnie takim zabiegu i jestem zadowolny. A roboty jak by sie uparł to jest na 1 dzień. Zapraszam do oglądnięcia mojego golfa, jest tam nawet kilka fotek z takiego swapu.
P.S. przeważnie jak kupujesz silnik na przekładke to jest tam zamontowane sprzęgło.
[ Dodano: 19 Wrz 2008 23:04 ]
A co do instalacji LPG to czeka cię wymiana miksera jak bys chciał założyc to do PF'a. Ew. parownika jeśli okaże sie mało wydajny.
jeśli mowa o LPG- w PB, PF- wymiana parownika na odpowiednią wydajność, mikser- inny, poczytać co pisze o tym PawełMarek w różnych tematach w dziale LPG, lub BLOS- poczytać opinie- ja doradzam, odcięcie paliwa zaworkiem przerobić na odcięcie wtrysku- dość proste w PB
w GU- zapewne parownik na taki przynajmniej do 100 koni- tato ma do 100 kW, co do miksera polecałem gdzieś wyrób od RYBACKIEGO- chyba nazywał się MEMPHIS- fajny dwupalnikowy mikser, łatwy w montażu, nie zamula tak silnika i jest oszczędny
W którym miejscu napisałem, że mam sprzęgło 190mm?Gangst3R pisze:Sprzęgło nie wytrzyma na pewno. W 1.6 jest tylko 190mm a w 1.8 już 210mm.
RP to nie jest 1,6Gangst3R pisze:Średnica układu wydechowego w 1.6 (PN, RP)
synek, czytać to ja umiem, i pogrubiłem Ci słowo, które zdecydowały o treści mojej wypowiedzi, dotyczącej sprzęgła, i nie wal mi tu o teorii, bo wrzuciłem do mk1 silnik zbudowany na bloku z całym dołem od 2 litrowego ADY, głowicy z 1.8 RP, wałkiem pośrednim od gaźnikowego 1.5, aparatem zapłonowym najpierw z gaźnikowego 1.5 na przerywaczu, następnie z 1.8 cabrio na mechanicznym wtrysku, kolektorach z 1.5 i gaźniku z poloneza+ zasilanie LPG, następnie jednostkę modernizowałem, przez wywalenie zasilania benzyną(gaźnik vek), kolektory ssący i wydechowy z PF, przebudowa wydechu na odpowiednią średnicę, zmiana sposobu zasilania LPG na BLOS, sprzęgło silnik posiada 210 mm, ale zamach jest lżejszy o ok kilogram- zamiast z 2.0 pochodzi z 1.8,- silnik ponoć nie miał chodzić, aparat zapłonowy wymagał tylejowania bloku, trzeba było zaślepić odmę dolną i jakoś osadzić pompkę mechaniczną benzyny, współpracowałem też przy kilku SWAPach kolegów- zapytaj gumiś- u niego były ze 3 swapy- i nie chwalę się tu- nie pisz mi o teoretyzowaniuGangst3R pisze:Wsadź sobie 1.8 GU 90km. przekładasz tylko blok silnika z głowica i kolektorami.